  • Data: 2017-09-20 23:42:58
    Temat: Re: automatyczne stacje
    Od: Iguan_007 <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, September 21, 2017 at 3:35:56 AM UTC+10, Pszemol wrote:

    > Dokładnie tak - terminal ma w nosie czy Ciebie ten kredyt kosztuje i ile.
    > Terminal pyta bank czy jest zgoda na transakcję w kwocie XXX.XX i tyle.
    > Bank się godzi lub nie godzi i pozamiatane.

    Teraz to pojechaliscie. Co ma autoryzacja w terminalu do nadplaty? To chyba
    oczywiste, ze sposob autoryzacji transakcji nie zmieni sie bo nadplaciles pieniadze
    na karte.

    Jedyne co sie zmieni (po stronie banku) to to , ze nie bedziesz mial naliczanych
    odsetek od zakupu - bo nie bierzesz kredytu, masz fundusze na koncie.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    --
    Tu i tam: