  • Data: 2017-09-20 06:16:14
    Temat: Re: automatyczne stacje
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Iguan_007" <i...@g...com> wrote in message
    news:0d58eded-2349-41bb-836a-e19f1318cd43@googlegrou
    ps.com...

    > Czyli co, jesli masz limit na karcie $100 to bank nie
    > pozwoli ci miec na koncie kk $101 i wydac tylko $1?
    > Pokazesz mi komunikat o bledzie jesli chcesz
    > wplacic na konto powyzej limitu karty?

    Ciężko mi będzie pokazać komunikat o błędzie
    bo mój limit na karcie to jakieś 15000 tysięcy dolarów.
    Nie zamierzam tyle "wpłacać".
    Zrozum, że różne karty działają inaczej niż ta Twoja.

    Cały sens karty kredytowej polega na tym, że NIE MASZ
    na koncie pieniędzy... to jest karta KREDYTOWA :-)

    To co Ty masz, że jakieś pieniądze swoje tam trzymasz to
    jakaś karykatura karty bankomatowej nazwana kredytową :-)