  • Data: 2017-09-20 06:41:46
    Temat: Re: automatyczne stacje
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
    news:9736ebc2-51a7-44c0-9c0a-d285bc110255@googlegrou
    ps.com...
    > No inchuj ze tak maja. Dla mnie moze byc tam wymog komisyjnego oddania
    > moczu przed tankowaniem samochodu. Nie wybieram sie tam.

    Zenek, czemu Ty każdą wzmiankę na temat tego jak się coś robi
    w Ameryce traktujesz to personalnie, jakby Cię ktoś namawiał
    do emigracji?

    Wyluzuj chłopie - potrzebujemy w Polsce takich
    przedsiębiorców, biznesmenów jak Ty! ;-)

    > Poza tym jakis idiotyczny sposob tankowania. Najpierw kupic karte, dobrze
    > ze nie zdrapka, a potem tankowac. Paliwo kupuje z starodawny sposob.
    > Podjezdzam pod dystrybutor i wlewam za piec dych. Staram sie mniej wiecej
    > trafic w piec dych. Ide do kasy i daje piec dych. Jak jest 7 groszy wiecej
    > to dokladam 7 groszy jak 5 groszy mniej to czekam na moje 5 groszy.
    > Wychodze, wsiadam do samochodu i zapominam na miesiac o tankowaniu.

    No ale nie rozumiesz, że w USA mało kto już płaci gotówką?
    Chłop się uparł, aby zapłacić kartą przy pompie, więc jak
    mu jego polska nie zafungowała to pojechał kupić sobie
    amerykańską aby się pobawić i wideło nakręcić do jutuba.
    I jeszcze bidok umoczył i zapłacił podatek dwa razy... :-)

    > Na innym filmiku tego samego goscia jest jak robia w usa przegld. I to mi
    > sie podobalo.

    Jaki przegląd? :-))) W Illinois nie ma przeglądu żadnego...
    Sprawdzają tylko czy Ci się lampka check-engine nie świeci.