  • Data: 2017-09-20 06:43:50
    Temat: Re: automatyczne stacje
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
    news:57ce968a-d547-4319-8273-2d0cc1ad0be7@googlegrou
    ps.com...
    > A z ZSRR sie smiali i wprowadzili ich system. W ZSRR poza miastami
    > kupowalo sie paliwo tak ze trzeba bylo podjechac pod dystrybutor i wsadzoc
    > pistolet w dziure. Potem isc do budki zaplacic. Placilo sie za okreslona
    > ilosc. Jak sie szlo do samochodu to pompa juz dzialala i paliwo lalo sie
    > do baku. Jak sie zaplacilo za mniej to ok. Ale jak za wiecej to nadmiar
    > sie wylewal z baku i nie mozna bylo tego zatrzymac.

    Nie wiem kiedy tak było ale przecież wszystkie pistolety
    mają dziś zawór który aktywujesz cynglem...
    W niektórych rejonach geograficznych nie masz nawet
    blokady tego cyngla, musisz ciągle go ściskać aby paliwo
    się lało a w innych jest tylko zabezpieczenie aby cyngiel
    nie był zgnieciony przed włączeniem pompy bo się nie włączy.