  • Data: 2010-07-07 12:53:52
    Temat: Re: auto do 30 tys tanie w utrzymaniu na gaz
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gabriel 'wilk' pisze:
    > Hola, hola a ile instalka LPG do tego cuda + drozsze przeglady roczne?

    I tu mnie masz :) przeglądy ok 40zł co 15tyś km, przegląd co roku
    droższy chyba o 60zł jest jeśli się nie mylę. Ale zaraz po gwarancji na
    instalkę przeglądy będę robił sam lub u zaprzyjaźnionego gaziarza
    któremu ufam ale nie do tego stopnia żeby mu zlecić montaż. Montaż LPG
    BRC S24 2500zł z butlą w kole.

    > Zaraz sie okaze ze bedziesz na minusie przez ponad rok a nie na plusie :-)
    > pozdrawiam

    Nie będzie chyba tak tragicznie :)

    --
    krzysiek82