  • Data: 2010-07-07 13:42:06
    Temat: Re: auto do 30 tys tanie w utrzymaniu na gaz
    Od: "Amir" <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 5l/100km to chyba w trasie, caly czas 90km/h i jeszcze bez wlaczonej
    > klimatyzacji.

    jak pisałem wczesniej
    5.1 z klima A4 natomiast bez klimy 4.8l
    jazda do 90km na godzinę prawie bez uzywania pedaly stopu :)

    ale mi i tak wyszło taniej na gazie bo spalal mi 8l

    trasa 600km

    po prostu taniej jest na gazie
    auto tansze, tansze czesci, tansza eksploatacja

    alew koncu nikt mi nie odpowiedział na pytanie