  • Data: 2010-07-07 12:57:58
    Temat: Re: auto do 30 tys tanie w utrzymaniu na gaz
    Od: "Amir" <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z gazem jest mnóstwo "haczyków", a diesel w dobrym stanie będzie chodził
    > i chodził.
    >
    > A jak nie masz jakichś kompleksów i nie musisz ruszać z piskiem opon, to
    > i zużycie paliwa wyjdzie na tyle niskie, że zagazowany benzyniak nie
    > będzie zbyt konkurencyjny.

    obecnie uzywam Astry II 2000r 2.0l 16v
    9l gazu 50% miasto i 50% trasa w tygodniu raz tankuje
    za 80-90zł przejezdzam ok 400-420km

    jadac na morze z znajomy on A4 1.9TDI
    spalal mu 5.1l z klimą, mi 8l gazu
    jazda spokojna

    po przeliczeniu wyszło, ze mnie taniej wyszło dojechanie nad morze.

    4 lata mam gaz i nigdy nic nie robilem przy nim