  • 21. Data: 2008-07-13 15:33:47
    Temat: Re: ataki > 20Gb/s
    Od: Łukasz Bromirski <w...@t...hell>

    Andrzej Karpinski wrote:

    > Niech zgadne - router (dajmy na to firmy Colorado) przestaje odpowiadac,
    > nie mozna sie na niego zalogowac, po 10 minutach sie rebootuje, potem
    > wylatuje kaskadowo pol sieci, a po kolejnej godzinie w zwiazku z tym ze
    > i tak nic nie dziala to atak ustaje? ;-)

    Sarkazm oraz ironia przyjęte i bez mrugnięcia okiem zignorowane ;P

    --
    "Don't expect me to cry for all the | Łukasz Bromirski
    reasons you had to die" -- Kurt Cobain | http://lukasz.bromirski.net

  • 22. Data: 2008-07-13 20:04:39
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    In pl.internet.polip robert <r...@r...org.pl> wrote:

    > no bo widzisz, jeżeli nie uaktualnia się wpisów w RIPE to po co
    > implementować BGP blackhole?

    Co ma jedno do drugiego?

    --
    ŁT

  • 23. Data: 2008-07-14 08:26:45
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    In pl.internet.polip Łukasz Bromirski <w...@t...hell> wrote:

    > Sarkazm oraz ironia przyjęte i bez mrugnięcia okiem zignorowane ;P

    Nie żeby przypadek opisany przez Karpia był jakiś specjalnie
    niewyborażalny... Widziałem (pewnie nie tylko ja) taki efekt, marki
    sprzętu oczywiście nie wymienię. :)

    --
    ŁT

  • 24. Data: 2008-07-14 08:33:51
    Od: robert <r...@r...org.pl>

    On 5768-11-11 10:26:45 +0200, Lukasz Trabinski
    <l...@t...nospam.net> said:

    > Nie żeby przypadek opisany przez Karpia był jakiś specjalnie
    > niewyborażalny... Widziałem (pewnie nie tylko ja) taki efekt, marki
    > sprzętu oczywiście nie wymienię. :)

    ależ Łukaszu, to był zapewne stary egzemplarz. w nowym sprzęcie,
    pewnie[tm] dało by się coś zrobić oprócz fizycznego odłączenia
    światełka...

    -j.

  • 25. Data: 2008-07-14 08:39:02
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    In pl.internet.polip robert <r...@r...org.pl> wrote:

    > ależ Łukaszu, to był zapewne stary egzemplarz. w nowym sprzęcie,
    > pewnie[tm] dało by się coś zrobić oprócz fizycznego odłączenia
    > światełka...

    Przeroutować ofiarę do Null0? :)

    --
    ŁT

  • 26. Data: 2008-07-14 08:43:31
    Od: robert <r...@r...org.pl>

    On 5768-11-11 10:39:02 +0200, Lukasz Trabinski
    <l...@t...nospam.net> said:

    > Przeroutować ofiarę do Null0? :)

    chociażby, dlaczego nie. przynajmniej aby się nie rebootował, albo
    dCEF'a nie wyłączał.

    ps. ty mi tu procedury nie cytuj.
    -j.

  • 27. Data: 2008-07-14 09:20:03
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    Łukasz Bromirski pisze:
    > <kryptoreklama>
    > Tak BTW, o architekturach radzących sobie z takimi zagrożeniami +
    > nowościach w botnetach będę mówił na najbliższym Cisco Expo
    > </kryptoreklama>

    fajnie - tylko żeby znów nie było takiej cienkiej imprezy jak ostatnia.

    Magia hotelu na literkę H + muza dla samobójców.

    85 % tematów była odświerzona z poprzedniego Expo.

    Ale Łukaszu zawsze warto przyjechać i chociaż Ciebie posłuchać.

    Darek

  • 28. Data: 2008-07-14 09:52:13
    Od: Łukasz Bromirski <w...@t...hell>

    Lukasz Trabinski wrote:

    > Nie żeby przypadek opisany przez Karpia był jakiś specjalnie
    > niewyborażalny... Widziałem (pewnie nie tylko ja) taki efekt, marki
    > sprzętu oczywiście nie wymienię. :)

    Ofkors :) Inne składanki też widziałem, żeby nie było. Ale skoro
    już koledzy o dCEFie wspomnieli to wszystko jasne. Czy to był
    "ten" 7500 czy "ten" 12k? ;P

  • 29. Data: 2008-07-14 10:10:33
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

> [...]

    > Ofkors :) Inne składanki też widziałem, żeby nie było. Ale skoro
    > już koledzy o dCEFie wspomnieli to wszystko jasne. Czy to był

    12K :) Nawet zalogować się nie można było, nie mówiąć już o założeniu
    jakiejkolwiek ACLki. Śrubki odpadały już przy ataku około 200-500Mbits/s.

    --
    ŁT

  • 30. Data: 2008-07-14 10:13:04
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

> [...]

    > Ofkors :) Inne składanki też widziałem, żeby nie było. Ale skoro
    > już koledzy o dCEFie wspomnieli to wszystko jasne. Czy to był

    12K, ale śrubki odpadały już przy ataku 100Mbit/s na kartach oc12.

    --
    ŁT