  • 1. Data: 2008-07-07 06:48:46
    Temat: EXATEL i ich kwiatki w umowie
    Od: MarC0 <n...@p...pl>

    Piszę ten post by przestrzec was przed pochopnym podpisaniem umowy z
    EXATELEM. Bardzo ciekawy zapis maja w umowie (SLA), że awaria to przerwa
    w działaniu usługi. Natomiast pogorszenie jakości (działa 5Mb/s z
    10Mb/s) usługi to już nie awaria z tego tytułu bonifikaty możecie nie
    dostać i pozostanie pewnie tylko sąd.

    --
    Marek Gocłowski
    Stacja-NET

  • 2. Data: 2008-07-07 06:54:08
    Temat: Re: EXATEL i ich kwiatki w umowie
    Od: futszaK <f...@g...com>

    MarC0 wrote:

> [...]
    > EXATELEM. Bardzo ciekawy zapis maja w umowie (SLA), że awaria to przerwa
    > w działaniu usługi. Natomiast pogorszenie jakości (działa 5Mb/s z

    5 z 10 dokąd ?

    w szkielecie exatela czy poza nim ?

    futszaK

  • 3. Data: 2008-07-07 08:46:51
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    "futszaK" <f...@g...com> wrote in message
    > 5 z 10 dokąd ?
    >
    > w szkielecie exatela czy poza nim ?

    czy to jest pytanie podchwytliwe?

    W.

  • 4. Data: 2008-07-07 08:53:15
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    futszaK pisze:

    > 5 z 10 dokąd ?
    >
    > w szkielecie exatela czy poza nim ?
    ano, mam podobna akcje teraz:

    utraty pakietów rzedu 99% - sesja BGP sama umarła :))
    (winny był ich ruter set km ode mnie do którego byłem zaterminowany)
    ba, trzeba było dokonac resetu

    reklamacja: i odpowiedz Ex o tym, ze to usterka i że łącze miałem :))
    bo to było pogorszenie tylko :))

    nie powiem, klientem Ex jestem od 3 lat, ale teraz to mi wygląda na nowy
    wymysł nowego zarządu.

    --
    pozdros
    icek

  • 5. Data: 2008-07-07 09:07:48
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Wlochaty pisze:
    > "futszaK" <f...@g...com> wrote in message

    > czy to jest pytanie podchwytliwe?

    w Ex takich kwiatków nigdy nie było
    zawsze 100% pasma do wykorzystania
    BOK alias NOC działa ok

    --
    pozdros
    icek

  • 6. Data: 2008-07-08 10:25:50
    Od: MarC0 <n...@p...pl>

    futszaK pisze:

    > 5 z 10 dokąd ?
    >
    > w szkielecie exatela czy poza nim ?

    Nie ważne gdzie, błąd był w ustawieniach portu SDH przez kilka miesięcy
    i przyznał się do tego EX po zrobieniu testów testerem IP.

    W ramach rekompensaty dostałem ... nic.

  • 7. Data: 2008-07-08 14:13:09
    Od: VoMi7 <v...@n...tlen.pl>

    MarC0 pisze:

    > Nie ważne gdzie, błąd był w ustawieniach portu SDH przez kilka miesięcy
    > i przyznał się do tego EX po zrobieniu testów testerem IP.
    >
    > W ramach rekompensaty dostałem ... nic.

    było poprosić przynajmniej o jakiś kubek z logo exatela lub inna smycz :P

    --
    VoMi7

  • 8. Data: 2008-07-19 12:27:37
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    icek pisze:

> [...]
    > bo to było pogorszenie tylko :))
    >
    > nie powiem, klientem Ex jestem od 3 lat, ale teraz to mi wygląda na nowy

    i po odwołaniu sie od wyniku reklamacji, dostałem bonifikate.

    --
    pozdros
    icek

  • 9. Data: 2008-07-23 09:01:44
    Od: "maximus" <l...@a...skasuj_to.pl>

    Nie chce mi się czytać SLA ale z tym sadem przesadzasz ja mam w umowie
    napisane CIR=EIR a skoro w samej umowie jest słowo gwarantowane to chyba coś
    ściemniasz albo jakaś dziwną z nimi umowe podpisałeś.
    U mnie brak chociażby 1Mbps = reklamacja i telefon do BOK, itd.

  • 10. Data: 2008-07-23 18:14:26
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Dnia 23.07.2008 maximus <l...@a...skasuj_to.pl> napisał/a:
    > Nie chce mi sie czytaae SLA ale z tym sadem przesadzasz ja mam w umowie
    > napisane CIR=EIR a skoro w samej umowie jest s?owo gwarantowane to chyba co?
    > ?ciemniasz albo jaka? dziwn? z nimi umowe podpisa?e?.
    > U mnie brak chocia?by 1Mbps = reklamacja i telefon do BOK, itd.
    hm.. a jak sprawdzasz tego mbita? dokąd? ;)
    czym?

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    Linux && Unix && Network administrator