  • 1. Data: 2008-07-06 10:04:38
    Temat: jak rozkręcić forum w portalu?
    Od: "Magda Tytula" <t...@W...gazeta.pl>

    mam problem jak w temacie - czy są jakieś gotowe pomysły, sprawdzone metody?
    będę wdzięczna za pomoc.

  • 2. Data: 2008-07-06 10:05:52
    Temat: Re: jak rozkręcić forum w portalu?
    Od: "Krzysztof \"at\" L." <k...@x...pl>

    Magda Tytula pisze:
    > mam problem jak w temacie - czy są jakieś gotowe pomysły, sprawdzone metody?
    > będę wdzięczna za pomoc.

    Wpuścić jeleni.
    NTG

  • 3. Data: 2008-07-10 22:54:17
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Magda Tytula pisze:
    > mam problem jak w temacie - czy są jakieś gotowe pomysły, sprawdzone metody?
    > będę wdzięczna za pomoc.

    bierzesz "krzyzaka" i dzialasz ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 4. Data: 2008-07-11 17:11:52
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    SlawcioD pisze:

    > bierzesz "krzyzaka" i dzialasz ;)

    lepiej sie rozkręca tradycyjnie: płaskim

    Wojtek

    --
    ===> www.JuraInfo.pl

    Jura Krakowsko-Częstochowska,
    baza noclegowa, atrakcje turystyczne

  • 5. Data: 2008-07-11 18:07:22
    Od: "Krzysztof \"at\" L." <k...@x...pl>

    crazy bejbi pisze:

    > lepiej sie rozkręca tradycyjnie: płaskim
    >
    > Wojtek

    A jak będzie śruba, to kluczem dziesiątką ;)

  • 6. Data: 2008-07-12 08:24:34
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    crazy bejbi pisze:

    > lepiej sie rozkręca tradycyjnie: płaskim
    >
    > Wojtek

    no wlasnie w IT - tradycyjnie "krzyzakiem" ;D

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 7. Data: 2008-07-12 09:39:13
    Od: wer <b...@n...pl>

    SlawcioD pisze:

    > no wlasnie w IT - tradycyjnie "krzyzakiem" ;D

    A nie lepiej wziąć młotek i je roz!@#$% w cholerę?

    wer

  • 8. Data: 2008-07-12 13:19:10
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    wer pisze:

    > A nie lepiej wziąć młotek i je roz!@#$% w cholerę?
    >
    > wer
    eee to malo finezyjne ;) raz tak rozebralem dysk scsi (twarda sztuka to
    byla;) ) to jeszcze z 3miechy pozniej znajdowalem od niego czesci ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 9. Data: 2008-07-25 23:24:50
    Od: empireus <a...@b...ccc>

    Dnia 12-07-2008 o 15:19:10 SlawcioD <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > eee to malo finezyjne ;) raz tak rozebralem dysk scsi (twarda sztuka to
    > byla;) ) to jeszcze z 3miechy pozniej znajdowalem od niego czesci ;)
    >
    > pozdrawiam
    > SlawcioD

    hehehe tos silny chlop, ze mlotkiem rozwaliles dysk i to SCSI! Bo kuzyn
    rozkrecil zwykly dysk IDE i siekiera walil w taleze, a te za olere nie
    daly sie polupac... Dopiero kilof dal rade :D

    --
    Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie!

  • 10. Data: 2008-07-27 20:50:54
    Od: "Krzysztof \"at\" L." <k...@x...pl>

    empireus pisze:

    > hehehe tos silny chlop, ze mlotkiem rozwaliles dysk i to SCSI! Bo kuzyn
    > rozkrecil zwykly dysk IDE i siekiera walil w taleze, a te za olere nie
    > daly sie polupac... Dopiero kilof dal rade :D

    Mlotkiem SCSI? Wystarczy lekko srubowkretem talerz pyknac i rozpada sie
    w drobny mak ;) Poza tym talerze obite krawedzia w beton wydaja fajny
    dzwiek i fajnie podskakuja ;)

    A najlepszy sposob (patent mojego dobrego kolegi - inzynier jakiejstam
    mechaniki) to podklejenie petardy klasy "ACHTUNG" do kineskopu. Chociaz
    kiedys bardzo dlugo kombinowalismy z rozsadzeniem monitora od ktoregos
    Atari. Cholernie pancerne szklo, pewnie zeby RTG nie wypalal oczu,
    dopiero po rzucie z 4tego pietra sie uszkodzil.