  • 1. Data: 2008-07-06 08:13:44
    Temat: wejda nowe ceny na dzierzawki w TP
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=11874

    Jesli faktycznie wejda od poczatku przyszlego roku takie ceny, jak w
    projekcie TP, to bedzie to oznaczac dla wielu operatorow (ktorzy podlaczaja
    klientow na laczach miedzianych od TP) nie lada klopoty.

  • 2. Data: 2008-07-09 10:58:55
    Temat: Re: wejda nowe ceny na dzierzawki w TP
    Od: "Lee" <l...@p...onet.pl>

    > Jesli faktycznie wejda od poczatku przyszlego roku takie ceny, jak w
    > projekcie TP, to bedzie to oznaczac dla wielu operatorow (ktorzy
    > podlaczaja klientow na laczach miedzianych od TP) nie lada klopoty.

    Pewnie w niektórych lokalizacjach brakuje im par więc najlepiej wywalić
    dzierżawki a w to miejsce sprzedać neo, lepiej to bęedzie im wyglądało w
    raportach rocznych.

    Lee

  • 3. Data: 2008-07-09 12:00:10
    Od: futszaK <f...@g...com>

    Lee wrote:

    > Pewnie w niektórych lokalizacjach brakuje im par więc najlepiej wywalić
    > dzierżawki a w to miejsce sprzedać neo, lepiej to bęedzie im wyglądało w
    > raportach rocznych.

    ale to już jest wsyd dla tak poważnego telekomu, żeby stosować owczy pęd
    ku konkurowaniu z osiedlówkami...

    futszaK

  • 4. Data: 2008-07-09 13:41:27
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > ale to już jest wsyd dla tak poważnego telekomu, żeby stosować owczy pęd
    > ku konkurowaniu z osiedlówkami...

    a konkurują i to konkretnie, nawet z radiówkami.
    Do ojca ostatnio dzwonił kolo z ofertą TP, że po kablu, że to lepsze niż
    radiówki itd..
    Konkretnie - Lepsze niż radiówki ! - to ich boli..

    Marcin

  • 5. Data: 2008-07-09 23:02:53
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Użyszkodnik Marcin Kuczera napisał:

    > Konkretnie - Lepsze niż radiówki ! - to ich boli..

    Boli i to do maxa. Tak się składa, że w pewnej rodzinnej lokalizacji wywalam
    nerwozdradę na rzecz własnej, radiowej sieci. Przy składaniu rezygnacji pani
    z TP ostro agitowała, skąd jest inne łącze, a jak się dowiedziała, że to
    radio, to próbowała zdezawuować pomysł rezygnacji z neo. Gadała, że radio to
    uryna, bezsens itp, itd. Przestała w momencie, gdy rodzina zapytała, czy TP
    da im łącze 20 Mb/s za cenę nerwozdrady 6 Mb/s. Żeby nie było, co można z
    wielopunktu na radiu:
    http://www.speedtest.net/result/292183901.png

    --
    TOM

  • 6. Data: 2008-07-10 10:30:49
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba Tomasz Śląski napisała na pl.internet.polip:

> [...]
    > momencie, gdy rodzina zapytała, czy TP da im łącze 20 Mb/s za cenę
    > nerwozdrady 6 Mb/s. Żeby nie było, co można z wielopunktu na radiu:

    Mimo wszystko znaczna część radiówek działa gorzej od neo ;)

    Marcin Kocur

  • 7. Data: 2008-07-10 17:23:42
    Od: Andrzej <a...@w...pl>

    Marcin Kocur pisze:
    Gadała, że radio to uryna, bezsens itp, itd. Przestała w

    > Mimo wszystko znaczna część radiówek działa gorzej od neo ;)

    Ale mowmy o "radiowkach", a nie o urynach ;)

  • 8. Data: 2008-07-10 18:26:23
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Dnia 09.07.2008 Tomasz Śląski <t...@k...org.pl> napisał/a:
    > da im łącze 20 Mb/s za cenę nerwozdrady 6 Mb/s. Żeby nie było, co można z
    > wielopunktu na radiu:
    > http://www.speedtest.net/result/292183901.png
    ee.. tylko że takie testy to raczej na mocno nieobciążonym wielopunkcie
    ;)

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    Linux && Unix && Network administrator

  • 9. Data: 2008-07-10 20:57:49
    Od: VoMi7 <v...@n...tlen.pl>

    Marcin Kuczera pisze:

    > Konkretnie - Lepsze niż radiówki ! - to ich boli..

    albo boli tylko misiaczka który sieci na CKT i sprzedaje neostrade.
    każda ściema jest dobra aby przejąć klienta.

    wy tego nie stosujecie sami ?

    nie wierze !

    --
    VoMi7

  • 10. Data: 2008-07-19 07:52:17
    Od: gu1iwer <g...@p...onet.pl>

    VoMi7 pisze:

    > albo boli tylko misiaczka który sieci na CKT i sprzedaje neostrade.
    > każda ściema jest dobra aby przejąć klienta.
    >
    > wy tego nie stosujecie sami ?
    >
    > nie wierze !

    Może Cię to zdziwi , ale nie wszyscy tak robią. U mnie tylko prawda i
    obiektywne stwierdzanie faktów - za i przeciw.
    Żadnego ściemniania i naciągania faktów , wolę stracić klienta niż kłamać