  • Data: 2013-03-11 19:29:59
    Temat: Re: atak krótkich sygnałów.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:14aeub3zrkz8e$.baosjtfavc9q.dlg@40tude.net...

    > No coz, skoro oddzwaniaja ... widac malo jest naciagaczy :-)
    >
    > Ewentualnie ... ciagle jeszcze widza w oddzwanianiu interes.
    > Moze klient dzwonil, moze dostawca, a nawet jesli kurier - to pewnie
    > odbiorca ma interes odebrac :-)

    Oddzwaniają z litości biedakom.

    > No tak, imigrantom duzo sie nie placi :-P
    > Co za czasy, nawycieczke do Meksyku stac, a na telefon nie stac :-)

    Tylko że wycieczka cała tyle nie kosztowała... nawet gdybym wliczał
    nurkowania.

    >>> P.S. Alez was tam rzna, jak jakies barany. A wy co - do sadu nie
    >
    > Ale przyznasz ze te stawki sa ... zlodziejskie.
    > A jak sie na zlodziei trafia, to sie w USA idzie do adwokata :-)

    Sorry, ale definicja złodziejstwa jest inna.

    > http://www.lawyersandsettlements.com/blog/tag/att
    > http://www.sueeasy.com/class_action_detail.php?case_
    id=229

    > Ale widac ATT zatrudnia dobrych prawnikow, bo 4 lata pozniej w cenniku
    > ciagle zlodziejskie stawki.
    >
    > Co by zlego o UE nie mowic - operatorow troche utemperowali.

    E tam... tak się tylko wydaje.

    > Policzyli przy jakiej cenie im sie oplaca i taka daja.
    >
    > Ja tylko o tym ze 10GB internetu bardziej obciaza lacza niz nielimitowane
    > rozmowy.

    Może tak, może nie - internet LTE po innych łączach biega niż rozmowy, nie?

    tle,Rozmowy-bez-limitu,article.html

    > Nie, ty pisales ze placisz za internet (duzo), a reszta jest bezplatnie.
    > Tu placisz za nielimitowane rozmowy, a internetu nie masz.
    >
    > Mozesz dokupic, ale juz platny ekstra i limitowany, i to do 2GB a nie
    > 10GB.

    Nic nie jest nigdzie bezpłatnie - jest wliczone w to co zapłaciłeś za
    internet.

    > A obiecywwali ze zadzwonia ?
    > Obiecywali ze dostarcza (i nie obiecywali ze przerzuca przez plot).
    >
    > Ale o telefon kontaktowy prosza, i zadzwonienie powinno im zminimalizowac
    > koszty, no ale widac tak sie dogadali z dostarczycielami, ze czekaja na
    > oddzwonienie :-)

    > Honorowy nie zaniedbuje :-) (co nie znaczy ze nie musi placic)

    To czy zaniedbuje czy niezadniedbuje nie ma absolutnie nic do tego czy ma
    sprawę sądową czy jej nie ma - a obrona w sądzie kosztuje... i nie ma że
    koszty sądowe ktoś Ci zapłaci jak u Was...

    > W Polsce, nie w Europie.
    > Dostaniesz ... ale czasem posmiertnie :-)

    :-)

    W Europie też jest miernie... niedawno była analiza służby medycznej w UK i
    Francji.
    Kicha podobna jak w Polsce.