  • Data: 2013-02-23 15:22:56
    Temat: Re: atak krótkich sygnałów.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 23 Feb 2013 07:24:10 -0600, Pszemol napisał(a):
    > Nie wiem skąd, bo firmy takie jak DHL, UPS, FedEx w USA próbują na
    > następny dzień. Może w Europie takie dziwne standardy że się odwleka?

    Ja bym tam Europy z Polska nie mieszal.
    To co ma zastosowanie "w prawie calej Europie" niekoniecznie musi pasowac
    do Polski, a nawet konkretnego miasta czy regionu.
    Wejdzie jakis ambitny "manager", wprowadzi motywacyjny system
    wynagradzania, a te rzekomo glupie ciolki co sie tylko na kurierow nadaja
    po miesiacu odkryja co im sie oplaca a co nie :-)

    I bedzie rzut przez plot :-P

    J.