  • Data: 2013-02-24 19:08:06
    Temat: Re: atak krótkich sygnałów.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:12931ev6xt3t$.1frwqa7ixi8c0$.dlg@40tude.net...

    > Systemy tlf nie maja, ale reszta ... kto ich tam wie - zobaczysz ze
    > dzwonili z 127766445 - oddzwonisz, czy wczesniej sprawdzisz
    > czy z przodu nie ma +?

    Sprawdzę czy z przodu nie ma + ???
    Jakiego telefonu Ty używasz???
    Ja widzę cały numer osoby dzwoniącej, nie tylko jego końcówkę...

    > A jak oni znalezli jakis sposob na ukrycie tego + ?

    ?? Jeśli ukryli plusa dla telefonu to telefon nie oddzwoni na plusa...
    Oczywiście że można przekłamać CallerID, ale wtedy ten ktoś
    oddzwoni na lokalny numer, ten bez plusa, bo skąd telefon go weźmie
    skoro w Caller ID plusa nie było?

    > W systemach tez juz cuda widzialem, dzwoni ktos z Belgii, a na
    > wyswietlaczu
    > pokazuje sie numer bez kraju ... no ale w tym przypadku oddzwonienie
    > bedzie
    > na krajowy numer ... tylko kto wie ze 30xxx.. to drogo.

    Nie rozumiem co tu napisałeś... Dlaczego 30xxx to drogo?