  • Data: 2013-02-24 19:04:47
    Temat: Re: atak krótkich sygnałów.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message
    news:5128d6aa$0$1218$65785112@news.neostrada.pl...

    > Niestety nie mam wpływu na brak zrozumienia przez tambylców z Trzeciego
    > Świata zasad działania operatorów w cywilizowanych krajach. Ja od swojego
    > dostaję SMS-y o treści: "Nieodebrane połączenie od +aabbbcccddd. Ostatnie
    > o gg:mm, dd.mm". Jeszcze kilka lat doganiania reszty świata, i u was
    > wprowadzą proste a ułatwiające życie abonentom rozwiązania.

    I po co te kwasy? Możesz napisać że dostawałeś SMSy... teraz rozumiem.
    Zostawianie wiadomości istnieje jako norma w cywilizowanych krajach
    od kilkudziesięciu lat a nigdy się nie przyjęła w Polsce bo u nas mało
    kto miał za komuny telefon a jak już miał to żeby kupić automatyczną
    sekretarkę taśmową to już był luksus i marzenie ściętej głowy więc
    nie wyjeżdzaj mi tu koleś z jakimiś przycinkami do trzeciego świata...
    Wszyscy tu mają w USA automatyczne sekretarki i ich używają więc
    takie żałosne smsy że "jakiś numer się do nich próbował dodzwaniać
    ale się nie dodzwonił i nie wiadomo właściwie czego chciał skoro nie
    było to tak ważne że nie zostawił wiadomości" są im do niczego
    niepotrzebne...

    > I potwierdzasz moje przypuszczenia - jako interlokutor jesteś zerem.

    Czy nazwa "akwizytor" jest dla Ciebie jakoś obraźliwa?
    Nie rozumiem tych emocji - wstydzisz się swojego zawodu?
    Wolisz być nazywanym obwoźnym sprzedawcą? Obwoźnym handlarzem?

    Tak czy inaczej - potwierdzasz moje przypuszczenia:
    Ty jesteś taki desperados że podnieca Cię każdy dzwonek.
    Gdybyś żył w cywilizowanym kraju, gdzie ludzie umieją z telefonów
    korzystać, to gdy dostaliby informację że jesteś niedostępny (z dowolnego
    powodu: jesteś poza zasięgiem, rozmawiasz z kimś innym, zapomniałeś
    telefonu z domu, itp, itd) to zostawiliby Ci wiadomość głosową jak
    normalni ludzie z informacją co chcą od swojego dostawcy czujników:
    "Ziutek, przywieź mi 12 sztuk tych co mają średnicę 6mm - dzięki!".
    I już byś wiedział, bez frustracji, bez oddzwaniania i znowu narażania
    się że ta druga osoba jest akurat zajęta rozmawianiem o Dupie Maryni.