  • Data: 2013-02-26 17:36:39
    Temat: Re: atak krótkich sygnałów.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:kgh1o5$7tf$...@d...me...
    "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Plusy nie są wcale małe i wyraźnie rzucają się w oczy bo nie są
    >cyfrą...

    Az sobie podzwonilem ... no, niby wyraznie rzuca sie w oczy, ale to
    jest test gdy jestem wstepnie ukierunkowany.
    Jakby do mnie zadwonil z zaskoczenia jakis krotki numer,
    +123456789, to nie wiem czy bym tak zwrocil uwage.

    Na innym telefonie z kolei wszystkie pokazuja sie z +.
    Czy bym zwrocil uwage na +49123456789 ?

    >Nie sądzę, ale spróbuj i powiedz nam jak było... :-)

    Nie mam dostepu do lacza miedzycentralowego.

    >Ja nie oddzwonię bo generalnie ignoruję rozmowy przychodzące
    >z numerów nieistniejących w mojej książce adresowej...
    >Oczekuję że osoba nowa, która próbuje ze mną złapać kontakt
    >po raz pierwszy nagra mi wiadomość na automatycznej sekretarce.
    >Jeśli jej nie zostawi to zakładam że jest ... akwizytorem i olewam
    >:-)
    >Jak dotąd nie zawiodłem się na takiej metodzie postępowania.

    No tak, amerykanski styl zycia :-)

    U nas teleakwizytorow mniej, uzytecznych telefonow widac wiecej, i
    ludzie czesto oddzwaniaja.
    A z taktyka "1 dzwonka" to jak pisalem spotkalem sie u kurierow - i
    tutaj olewanie moze byc na twoja wlasna szkode :-)

    J.