  • Data: 2013-02-25 01:14:09
    Temat: Re: atak krótkich sygnałów.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 24 Feb 2013 12:08:06 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Sprawdzę czy z przodu nie ma + ???
    > Jakiego telefonu Ty używasz???
    > Ja widzę cały numer osoby dzwoniącej, nie tylko jego końcówkę...

    A twoj wlasny system operacyjny nigdy sie nie myli i zawsze zauwaza takie
    male plusy ? :-)

    > ?? Jeśli ukryli plusa dla telefonu to telefon nie oddzwoni na plusa...
    > Oczywiście że można przekłamać CallerID, ale wtedy ten ktoś
    > oddzwoni na lokalny numer, ten bez plusa, bo skąd telefon go weźmie
    > skoro w Caller ID plusa nie było?

    A kto ich tam wie ... moze np wystarczy dopelnic spacjami i nawet iphone
    obetnie cos z przodu :-

    > Nie rozumiem co tu napisałeś... Dlaczego 30xxx to drogo?

    I oddzwonisz ?

    No dobra, juz zlikwidowali, ale kiedys widac ludzie przestali dzwonic na
    0700, to wprowadzili 0-300 i 0-400.

    J.