  • 51. Data: 2011-05-31 06:22:45
    Temat: Re: apel do śmigających po Ursusie
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-05-31 07:52, Marcin N naskrobał:

    > Czułem, że zareagujesz mniej więcej w ten sposób. Zapewne w tym sławnym
    > Nowodworze byś mnie objechał POMIMO zabawnego wychylania się na
    > zakrętach. Pomyśl, co byś osiągnął, gdybyś popracował nad sylwetką. To
    > tyle. Nie jestem asem, ale teorię znam.
    Teorię?A co z praktyką?Chyba nie wiesz ze są różne szkoły schodzenia na
    kolano,którą ćwiczyłeś,japońską?
    Tutaj masz przykłady:

    http://bangkibong.com/picsBike.html

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 52. Data: 2011-05-31 07:34:29
    Od: "Ritchie " <t...@N...gazeta.pl>

    Dolozylbym do tego jeszcze wyscigi na Pulawskiej w DC, ktore zaczynaja sie
    kole 23 ;) Sadzac po odglosach, malo kto jezdzi tam na oryginalnych
    wydechach. Jest limit halasu okreslony prawem i kto lamie prawo tak
    uciazliwy sposob dla otoczenia, sam wystawia dupe.

    Jest taka madrosc ludowa, ktora mowi, ze wolnosc jednego człowieka konczy
    sie tam, gdzie zaczyna sie wolnosc drugiego. Debile rozwiercajacy/wyjmujacy
    wydechy wpieprzaja sie w wolnosc innych. I nie piszcie tu nic o wsi, bo
    pomiedzy szlifirkami kreconymi powyzej 10k obrotow na pustych wydechach a
    szumem strumyka jest jeszcze kilka poziomow halasu.

    ---------------
    Ritchie
    F650GS Dakar
    XV1700 Warrior

  • 53. Data: 2011-05-31 08:38:44
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-31, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

> [...]
    > Pomyśl, co byś osiągnął, gdybyś popracował nad sylwetką. To tyle. Nie jestem

    A czy w jezdzie na torze chodzi o cos wiecej niz objezdzanie? To nie
    jest figurowa jazda na lodzie czy skoki narciarskie. Tu sie liczy
    zapierdalanie i czas, nic wiecej.

    Mysle ze masz szanse zostac preclem roku, duzo piszesz, moze tez czytasz
    ale nic poza tym. Bo w teorii kazdy jest mistrzem, niestety praktyka to
    bolesnie weryfikuje.

    PS. Mnie natomiast bawi pozycja motocykl w pionie a na nim koles wiszacy
    jak gibon na drzewie zeby tylko dotknac kolanem czarnego.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 54. Data: 2011-05-31 09:08:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-31, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

> [...]
    > Pomyśl, co byś osiągnął, gdybyś popracował nad sylwetką. To tyle. Nie jestem

    Znalazlem cos dla Ciebie, patrz jaki komik:
    http://digilander.libero.it/tortugamotoclub/strano/c
    urvare-doohan.jpg

    Gosc zdobyl 5 tytulow mistrza swiata MotoGP, ciekawe co by osiagnal
    gdyby popracowal nad sylwetka.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 55. Data: 2011-05-31 09:20:27
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-05-30 17:44, kocyk pisze:

    > No ja mam z pewnoscia maly mozg, kutasa tez w sumie mam malego, bo jak

    Z tym nie polemizuje. Ale czytając to co piszesz nie sposób się nie zgodzić.

    > wydechy. Natomiast wkurwiaja mnie takie dupki, ktore sobie kupuja
    > mieszkanka przy przelotowych ulicach i narzekaja na halas, albo przy

    Ewentualnie cioty, których stać tylko na wyżywanie się w ruchu miejskim,
    na to aby pojechać na tor szkoda kasy i brak jaj.

    > torze wyscigowym i chca zamykac tor, albo przy lotnisku i chca zamykac
    > lotnisko... Ja 10 lat mieszkalem przy torach, potem dziesiec przy

    No i widzisz, przez te hałasy, nie nauczyłeś się czytać.

    > pretensji to samolotow, ze lataja, albo do tramwajow, ze ruszaja o
    > piatej. A jak slysze motocykl, to zazdraszczam, a nie medze jak pipa.

    To sobie "zazdraszczaj" do woli dzieciaku. Miasto nie jest miejscem do
    wyżywania się na motorze, zwłaszcza w godzinach nocnych i jeszcze z
    wykręconymi tłumikami. To, że sobie kupisz zatyczki do uszu i jest Ci w
    miarę komfortowo nie znaczy, że inni tego nie słyszą.

    Chcesz szkodzić innym licz się z tym, że ktoś się może odwzajemnić.

    A.

  • 56. Data: 2011-05-31 09:23:10
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-05-30 21:37, Kuczu pisze:

    > Jestem prostak, halasuje, nie pochyle czola przed pajacem.

    Z czystej ciekawości, naprawdę chciałbym to zrozumieć. A przynajmniej
    spróbować. Co daje taki ryczący motor? Przecież i tak jeździcie z
    zatyczkami. Za dnia to jedna cholera i tak jest głośno. Ale co daje taka
    jazda w nocy?

    Nie mówię oczywiście o jeździe w trasie i na torze.

    Pozdrawiam,
    A.

  • 57. Data: 2011-05-31 09:31:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-31, Arek <a...@a...pl> wrote:

> [...]
    > wykręconymi tłumikami. To, że sobie kupisz zatyczki do uszu i jest Ci w
    > miarę komfortowo nie znaczy, że inni tego nie słyszą.

    A ja odnosze wrazenie, ze nadal nie wiesz co to jest wykrecony tlumik,
    duzo jezdze po Wawie i przez 3 lata widzialem moze 5 motocykli bez
    tlumikow. Motocykle sa male, przez co maja mniejszy uklad wydechowy, a
    do tego zeby jechac wiekszosc z nich musi sie krecic >6krpm, gdzie
    wiekszosc samochodow juz ma odciecie. Mam fabryczne wydechy i pewnie tez
    bys powiedzial slyszac je ze jezdze bez wydechu... Coz, zyjesz w kraju
    gdzie takie pojazdy sa prawnie dopuszczone do ruchu i pogodz sie z tym.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 58. Data: 2011-05-31 09:59:39
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-05-31 11:31, AZ pisze:

> [...]
    > bys powiedzial slyszac je ze jezdze bez wydechu... Coz, zyjesz w kraju
    > gdzie takie pojazdy sa prawnie dopuszczone do ruchu i pogodz sie z tym.

    Wykręcony, przewiercony - fakt szczegółów technicznych nie znam. Ale
    wracając do tego co piszesz, zapewniam, że nie jestem przewrażliwiony,
    mieszkam przy ruchliwej ulicy i liczę się z hałasem. Wieczorami
    motocykli jeździ szczególnie dużo. I uwierz mi, że różnica pomiędzy tym
    fabrycznym układem a przerobionym jest drastyczna. Nawet sygnał karetki,
    albo hałas latających helikopterów do pobliskich szpitali mi nie
    przeszkadza, ale ten ryk przebija wszystko.

    A.

  • 59. Data: 2011-05-31 11:43:07
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Kuczu" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > swoich dziurawych wydechów i niech pokornie pochylą głowę.

    Jestem prostak, halasuje, nie pochyle czola przed pajacem.

    ==========

    Przypominasz tą postawą postać z "Misia": nie mam pańskiego płaszcza i co mi
    pan zrobisz.
    "Łamię prawo na oczach ludzi i nie myślę tego zmieniać". Cudnie.

  • 60. Data: 2011-05-31 11:50:26
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    W dniu 31.05.2011 13:43, Marcin N pisze:
    > Przypominasz tą postawą postać z "Misia": nie mam pańskiego płaszcza i
    > co mi pan zrobisz.
    > "Łamię prawo na oczach ludzi i nie myślę tego zmieniać". Cudnie.

    heh, odezwał się ten, co z pewnością jeździ 50 w terenie zabudowanym...

    - gildor