  • 21. Data: 2011-05-30 06:59:27
    Temat: Re: apel do śmigających po Ursusie
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Arek <a...@a...pl> napisała rzekomo news:irvehk$eco$1@inews.gazeta.pl

    > To jeszcze dopiszę Al. Stanów i Grochowską. Ryk kutasów słychać w całej

    Ryk kutasów?

    Łolaboga! To kutasy mają okres godowy? Chyba nazywa się to, jak u ryb,
    "tarło".

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 22. Data: 2011-05-30 08:00:03
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 30-05-2011 08:59, Jasio pisze:
    > Arek<a...@a...pl> napisała rzekomo news:irvehk$eco$1@inews.gazeta.pl

    > Ryk kutasów?
    >
    > Łolaboga! To kutasy mają okres godowy? Chyba nazywa się to, jak u ryb,
    > "tarło".

    mnie się wydaje, że to chodzi o ryczenie kutasami, coś jak takie
    naturalne wuwuzele
    ale jak oni tak...? mają tam jakieś struny głosowe?

    --
    Pozdro
    TaDzik

  • 23. Data: 2011-05-30 09:07:44
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2011-05-28 08:33, Tytus wrote:
    > Siemka
    wsi. Cisza jest na wsi.

    > G prawda - u mnie na wsi jeden tez tak jezdzil,
    > az ktoregos razu sasiedzi sie zmowili i skuli ryj gnojowi.
    > Polecam - bardzo skuteczna metoda, bo choc nie mam malych dzieci
    > to tez mnie to wkurwia

    Ooo i to jest pomysl. Moze i moi sasiedzi sie zmowia i obija ryja
    pilotom co to lataja non stop nad glowa i bedzie wreszcie cisza i
    spokoj ;)

  • 24. Data: 2011-05-30 10:02:45
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 150 roku bieżącego, mleko zeznał(a) jak następuje:

    > wsi. Cisza jest na wsi.

    > Ooo i to jest pomysl. Moze i moi sasiedzi sie zmowia i obija ryja
    > pilotom co to lataja non stop nad glowa i bedzie wreszcie cisza i
    > spokoj ;)

    i Obamie, i Obamie...

    cały piątek i sobotę helikoptery mi nad głową latały.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 25. Data: 2011-05-30 11:24:25
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-05-30 10:00, TaDzik pisze:

    > mnie się wydaje, że to chodzi o ryczenie kutasami, coś jak takie
    > naturalne wuwuzele
    > ale jak oni tak...? mają tam jakieś struny głosowe?

    Ja tam nie wiem, co powoduje taki hałas, może być tak jak piszecie:)

    A.

  • 26. Data: 2011-05-30 11:25:18
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-05-30 12:02, PawelK vel Pablo pisze:

    > i Obamie, i Obamie...
    >
    > cały piątek i sobotę helikoptery mi nad głową latały.

    Helikoptery w porównaniu do "śmigaczy" były wręcz bezszelestne.

    A.

  • 27. Data: 2011-05-30 11:38:03
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-05-30 13:25, Arek pisze:

    > Helikoptery w porównaniu do "śmigaczy" były wręcz bezszelestne.

    blekitne gromy tak maja!

    pozdr
    newrom
    PS. i moga cycki ogladac dzieki specjalnym kamerom.

  • 28. Data: 2011-05-30 11:46:07
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    > Helikoptery w porównaniu do "śmigaczy" były wręcz bezszelestne.
    >
    > A.

    Taaa...pracuje jakiś 1km od szpitala przy ul.Banacha i jakieś 2-4 razy w
    ciągu 8h lata taki EC135 i hałasuje co najmniej tak jak R1 przy 12tys
    obr...
    Problem w tym że to lotnicze pogotowie ratunkowe...

    A dzis jak jechałem do pracy to stoję na światłach AL.Krakowska z
    17-stycznia i myśli własnych nie słyszę bo wystartował jakiś samolot z
    okęcia. Myślę sobie co to za cholera - patrze a to nasza Tu-154M
    rządowa, dymiąca (ten typ tak ma) tutka...

    Na wieś! Wyprowadźcie się na wieś! a tam...sąsiad piłą spalinową obcina
    gałęzie, kosi trawę jakąś ruską kosiarką z uszkodzonym wydechem,
    gówniarz z sąsiedztwa właśnie kupił czerwoną honde crx z wydechami
    przewierconymi tłumikami ... itd...

    A tak na serio to po śmierci będziecie mieli święty spokój... I nie
    pierdolcie że dzieci budzą się od hałasu tłumików bo mam dziecko i wiem
    że nie budzą jej takie pierdoły... a większość dzieciaków zasypia lepiej
    przy np włączonej suszarce do włosów a to też hałas...

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 29. Data: 2011-05-30 11:51:09
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "mleko" <m...@m...ml> napisał w wiadomości
    > Ooo i to jest pomysl. Moze i moi sasiedzi sie zmowia i obija ryja pilotom
    > co to lataja non stop nad glowa i bedzie wreszcie cisza i spokoj ;)

    Zadzwoń do Smoleńska, podadzą im współrzędne do ladowania i ... będzie
    spokój.

    --
    Grzybol

  • 30. Data: 2011-05-30 11:56:10
    Od: The_EaGle <e...@j...com>

    W dniu 2011-05-27 11:54, Bart pisze:

    > Postarajcie się zrozumieć, że tu mieszkają ludzie, również
    > motocykliści oraz małe dzieci (np. córka Kolegi Tomka)

    I co to ma do rzeczy? Dzieci ci się skarżą na hałas?

    , którzy po
    > całym dniu ciężkiej pracy / wielogodzinnej jeździe na motocyklu / nie
    > robieniu nic / wychowywaniu dziecka itp (niepotrzebne skreślić lub
    > dopisać) mają potrzebę zażycia relaksu we względnej ciszy.

    Relaks i cisza w mieście ? Gdzie ty widziałeś ciche miasto? Albo cicho
    albo miasto.

    > Zlitujcie
    > się i jak już koniecznie musicie hałasować wieczorem to zamknijcie się
    > w jakimś garażu i hałasujcie do woli (nie napychając uszu watOM lub
    > innym kitem) i potem jedźcie na przejażdżkę*).

    Ja nie hałasuje i też mnie wykurzają ludzie którzy zapierdalają jak
    idioci po mieście ale hałas to sprawa policji która w tej kwestii nic
    nie robi. Tam skieruj swoje kroki. Zrób film, spisz numery i zgłoś
    wykroczenie - mają obowiązek się tym zając.

    > *) pisząc przejażdżka nie mam na myśli zapier... z otwartą na full
    > przepustnicą - jak Wam życie nie miłe mogę pożyczyć "klamkę" -
    > płatność "z góry" ;-)
    >
    > --
    > SePo
    > Bartek
    > K1200R | VespaGTS300SS | VespaGTS300S | VespaGTS125(yellow) | Vespa
    > ET4 | E36Cabrio | E83LCI | E60LCI

    No szał! Maniak BMW a K1200 to takie ciche jest? Przecież to zapierdlacz
    miastowy w czystej formie.

    Pozdrawiam
    Rafał