  • 11. Data: 2011-05-28 05:17:14
    Temat: Re: apel do śmigających po Ursusie
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    Bart wrote:
> [...]
    > musicie mi i całej okolicy tego codziennie udowadniać!
    > Postarajcie się zrozumieć, że tu mieszkają ludzie, również
    > motocykliści oraz małe dzieci (np. córka Kolegi Tomka), którzy po
    > całym dniu ciężkiej pracy / wielogodzinnej jeździe na motocyklu / nie
    > robieniu nic / wychowywaniu dziecka itp (niepotrzebne skreślić lub
    > dopisać) mają potrzebę zażycia relaksu we względnej ciszy. Zlitujcie
    > się i jak już koniecznie musicie hałasować wieczorem to zamknijcie się
    > w jakimś garażu i hałasujcie do woli (nie napychając uszu watOM lub
    > innym kitem) i potem jedźcie na przejażdżkę*).

    Na wsi. Cisza jest na wsi.
    K.

  • 12. Data: 2011-05-28 06:33:26
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** kocyk
    Na wsi. Cisza jest na wsi.

    G prawda - u mnie na wsi jeden tez tak jezdzil,
    az ktoregos razu sasiedzi sie zmowili i skuli ryj gnojowi.
    Polecam - bardzo skuteczna metoda, bo choc nie mam malych dzieci
    to tez mnie to wkurwia.

  • 13. Data: 2011-05-28 06:35:27
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-05-28 07:17, kocyk pisze:

    > Na wsi. Cisza jest na wsi.
    > K.
    jakoś ta wieś zaczyna się 200m dalej i jest tak samo.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 14. Data: 2011-05-28 08:07:06
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "woohoo" <w...@i...com> napisał w wiadomości

    > Tak. Bo siłą jest słowo autorskie, a nie symbole statusu.
    Bo ty tak twierdzisz?

    > Znasz jej genezę? Wiesz, kim jestem?
    > Wygląda na to, że nie.
    To zupelnie jak ty autora watku.
    Zreszta po postach tu pisanych tobie blizej do buraka niz jemu.

    EOT

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 15. Data: 2011-05-28 08:46:37
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2011-05-28 08:33, Tytus pisze:

> [...]
    > az ktoregos razu sasiedzi sie zmowili i skuli ryj gnojowi.
    > Polecam - bardzo skuteczna metoda, bo choc nie mam malych dzieci

    Swiat sie konczy!!! Pora umierac ;D... Na grupie motocyklowej narzekaja
    na motocyklistow. Panowie, a gdzie 'loud pipes save lifes' i cala
    ta ideologia ???? ;D

    A serioserio, to Tytus ma racje. Jak jestem u rodzicow na wsi, to co
    pare chwil przez wies przefrunie taki jeden z drugim 'na wycieczke' z
    predkoscia swiatla po drodze, na ktorej z trudem mijaja sie ciezarowki,
    bez chodnika i z bramami praktycznie przy ulicy.
    Ze budzi dzieciaki, to jedno, ze jest ryzyko wyskoczenia dziecka, na
    ulice, to drugie. Pomijam fakt picia pozniej mleka od wscieklych krow ;)

    No i nasuwa sie, ze tylko Tytusowa metoda by byla skuteczna. Tyle, ze
    troche z tych delikwentow, to na wystepy goscinne przylatuje.

    Taki swiat. Jak jestem przeciwnikiem tego cholerstwa, tak w tym
    przypadku sam mam ochote napisac petycje o progi zwalniajace w calej wsi.

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 16. Data: 2011-05-28 13:07:24
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Tomek Wozniakowski"
    Swiat sie konczy!!! Pora umierac ,Panowie, a gdzie 'loud pipes save lifes'
    i cala
    > ta ideologia ???? ;D

    Proszem mnie tu nie imputowac, ja halasu nie potrzebuje do jazdy...
    i za wychowywanie dzieciakow siem bierz a nie za umieranie...

    *** A serioserio, to Tytus ma racje.

    Jak zwykle :) to siem robi nudne...

    *** mam ochote napisac petycje o progi zwalniajace w calej wsi.

    Tylko nie za wysoke bo we karbiolecie mnie sie podloga zuzywa...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 17. Data: 2011-05-28 16:27:59
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-05-28, Tytus z domQ <t...@g...pl> wrote:

    > Proszem mnie tu nie imputowac, ja halasu nie potrzebuje do jazdy...
    > i za wychowywanie dzieciakow siem bierz a nie za umieranie...

    No, dlatego jak zgasiles swoje faudwa we srode to nagle nastala bloga
    cisza i nagle bylo slychac szum drzew, spiew ptakow a nawet
    przejezdzajace obok pociagi...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2011-05-29 15:51:41
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "AZ"
    No, dlatego jak zgasiles swoje faudwa we srode to nagle nastala bloga
    > cisza i nagle bylo slychac szum drzew, spiew ptakow a nawet
    > przejezdzajace obok pociagi...

    Tak tak - jeszcze dodaj ze strumyk szemral opodal...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 19. Data: 2011-05-30 06:26:18
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    kocyk napisał(a):
    > Na wsi. Cisza jest na wsi.

    No nie wiem, co do Wawy przyjezdzam to tam strasznie glosno jest.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 20. Data: 2011-05-30 06:47:16
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-05-27 11:54, Bart pisze:
> [...]
    > kraju, ba pewnie nawet i na tej planecie i ZAPEWNIAM Was, że nie
    > musicie mi i całej okolicy tego codziennie udowadniać!

    To jeszcze dopiszę Al. Stanów i Grochowską. Ryk kutasów słychać w całej
    okolicy. Kwestia czasu aż ludzie zaczną wylewać olej na łukach i walić z
    wiatrówek.

    Tak nawiasem, jak usłyszałem o tym oleju i wiatrówkach to w pierwszej
    chwili pomyślałem tacy sami debile. Jednak, "śmigacze" już mnie
    przekonali, że na taki poziom skurwysyństwa innej metody nie ma.

    A.