  • Data: 2009-09-10 05:36:28
    Temat: Re: aparat do robienia zdjęć mieszkań.
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Życzę powodzenia. Szczególnie w sytuacji, gdy mniej wiecej połowa
    > powierzchni obrazu jest całkowicie czarna.
    > Na podobnej zasadzie można poszerzyć kąt widzenia obiektywu domalowując
    > brakujące brzegi obrazu w Photoshopie.
    >
    > --
    > Pozdrawiam!
    > Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

    a gdzie tu problem ?

    lekka winita to ok 1/4 moze 1/2 ev na brzegach.
    coz za problem podciagnac elektronicznie jasnosc o 1/4-1/2 ev.?
    programy rzeczywiscie zalatwiaja to dobrze - formalnie musi w
    rozjasnionych miejscach wzrosc nieco szum - ale dobrze wiemy ze przy
    tak malych korekach wzrost ten nie jest istotny.
    Ale ja sie przyznam ze kocham viniete - ladnie zamyka mi obraz.