  • Data: 2009-09-15 12:31:38
    Temat: Re: aparat do robienia zdjęć mieszkań.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "XX YY" a...@s...goo
    glegroups.com

    > Kupuję takie, jaki mi przypisują. :)

    : widocznie lekarz traktuje Cie jak zamorznego goscia.

    Chyba zzamorznego? ;) (zza morza) ;)

    zamożny ~ni, ~niejszy

    <<posiadający duży majątek, żyjący w dostatku; bogaty, majętny>>

    Zamożny dom.
    Zamożna instytucja.
    Zamożna rodzina.
    Średnio zamożny rzemieślnik.
    Byli najzamożniejsi w okolicy.

    : zawsze jest tanszaalternatywa.

    I jak tak uważam. I chyba skuteczniejsza. Łóżko i panienka. :)

    : jesli poprosisze o tansze to powionen przepisac.

    Poważnie? Jakąś taką drobniutką... Dziewicę... :)
    NFZ refunduje? ;)

    > Rosja leży na północ od Polski, nie na wschód. ;)

    : nie za mocny ten antybiotyk ?

    Trzy waty... ;)

    -=-

    Rosja nie leży na północ od Polski?
    Xolera... Czyli Kaliningrad to nie Rosja?
    A może to już Królewiec w Prusach? ;)
    Qreaux... Jak się to wszystko szybko zmienia...

    Ty... A Białoruś to w ogóle istnieje? Litwy jak rozumiem nie ma na mapach...
    Innych Bałtów też nie ma? A Ukraina?... Połączyła się z Polską, Niemcami czy z Rosją?
    :)
    A nasze państwo to Polska czy na nowo nieokreślona Rzeczypospolita ośmiorga narodów
    i siedmioroga religii w jedenastu wydaniach i szesnastu wyznaniach? ;)
    Zabraliśmy wraz z Ukraina ,,przemysł'' jądrowy? Może by tych w Irq
    postraszyć bombardowaniem jądrowym? ;)

    -=-

    Kiedyś (ale już po okrągłym stole w Polsce) jakiś polityk mówił publicznie o granicy
    niemiecko-rosyjskiej. :) Był później skandal z tego powodu. :) Doszukiwano się w tej
    wypowiedzi aluzji... :) A on się tylko ,,przejęzyczył'...

    -=-

    Może chcesz jakąś mapkę? :) Mogę Ci dać link. ;)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'