  • Data: 2009-09-10 18:21:50
    Temat: Re: aparat do robienia zdjęć mieszkań.
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Sep., 11:50, "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> wrote:

    > Błąd. Nigdzie w definicji nie ma słowa 'lekki'. Mowa po prostu o spadku, a
    > jedną z jego możliwych pzryczyn jest zasłonięcie brzegów kadru.

    > Sugerujesz, że widziałeś zdjecia które ja robiłem i w odróżnieniu ode nmnie
    > wiesz co na nich było?

    > W deficji mowa o 'niedoświetleniu brzegów kadru' - nie ma nic o wielkości
    > czy względności tego niedoświetlenia.

    > Jedna korekta - niewielką (w sensie niedoświetlenia a nie rozmiaru) winietę.
    > Jeśli winieta jest zbyt silna - elkektroniczna korekcja przestaje się
    > sprawdzać.

> [...]

    w takim przypadku jest tak jak piszesz.
    wine ponosi ciecie postow.
    posty sa ciete tak ze watek sie urywa i nie wiadomo ze chodzi o cos
    nietypowego , a przegladanie wszystki postow w danym temacie to
    horror.

    nigdy by mi do glowy nie przyszlo , iz mozna udzielic porady zeby
    mieszkanie fotografowac przez wizjer od drzwi po to by wiecej objac.

    jesli ta odpowiedz nie padl a to autorowi pytania moge podpowiedziec
    tylko ponownie:

    niech robi dwa albo 3 zdjecia zachodzace w ok 1/3 szerokosci na
    siebie , a poem programem do skladania panoram polaczy te zdjecia
    automatycznie, to tylko kilka klikow myszka , a dostanie jakosc jakiej
    nie da zaden nawet drogi obiektyw szerokokatny.
    moim zdaniem to jedyna realna porada.