    From: anacron <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: antena helikalna do 1m
    Date: Wed, 09 May 2012 22:50:46 +0200

    W dniu 2012-05-09 21:49, Mikolaj Jopczynski pisze:

    > Mam carbonium i sirio omege 27 - przesiadlem sie moim zdaniem najlepszej
    > anteny do mobila: president maryland.
    >
    > Wreszcie nie slysze szzzzyszzzzyszz w parkingach, a obydwie antenki daja
    > rade - z przewaga carbonium.

    Lemm AT-550, AT-1000, AT-900, Sirio Carbonium, Omega 27, ML-145 oraz
    TwinCar, Triflex i T3. Tych jestem/byłem posiadaczem i o tych mogę się
    wypowiadać. Omega i Carbonium chodzą podobnie, na głowę bije ich AT-550,
    ale to antena typu zwartego, więc nie ma się co dziwić i gdyby nie jej
    waga, to ona by zamontowana została u mnie na podstawie od TwinCar.