  • Data: 2009-02-18 13:52:27
    Temat: Re: algorytm szeregownia i grupowania zadan
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    qweer pisze:

    > Tak, tak, ale nie mam tutaj ograniczen czasowych.
    Hm? nie zrozumiałem... Jeżeli nie masz ograniczeń czasowych (czyli każde
    zadanie ma jednostkowy czas i nie ma linii krytycznych(one akurat nie
    mają sensu przy nieskończonej ilości procesorów)) to to co napisałem
    jest ok.

    co: na co czeka
    1:2,3
    2:
    3:4,2
    4:

    dostajesz 3 sestawy:
    2,4
    3
    1
    > Jezeli byloby tak, to bym mogl tutaj wykorzystac
    > lekko zmodyfikowany algorytm wyznaczania sceizki krytycznej (juz nie pamietam
    > kogo to byl wynalazek)
    Jeżeli masz określone różne długości zadań to zamieniasz listę na listę
    posortowaną wg długości (set) i zawsze zdejmujesz (wszystkie)
    najkrótsze, uaktualniasz wskazywane przez nie, jeżeli wyjdzie jakieś 0
    to dorzucasz do seta. Pracujesz póki set jest niepusty. A kolejny zestaw
    się pojawia zawsze gdy jakieś zadanie z seta wywaliłeś.

    (długość)
    1(1):2,3
    2(4):
    3(2):4,2