  • Data: 2009-02-18 13:53:20
    Temat: Re: algorytm szeregownia i grupowania zadan
    Od: A.L. <a...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 18 Feb 2009 13:46:38 +0000 (UTC), " qweer"
    <c...@g...pl> wrote:

    >Mozesz jeszcze dorzucic publikacje Pawlaka.

    Ktora? O "rough sets"?...

    >Prawda sa to podstawowe publikacje
    >do nauki na studencki egzamin z SPP (czy jakis odpowiednik tego przedmiotu), o
    >ktorym juz dawno z wielka ulga zapomnialem. Mi chodzilo o dokladniejsze
    >naprowadzenie na przynajmniej kilka konkretnych (mowie tutaj o nazwach, a nie
    >o ich przedstawianie) algorytmow. Urywam temat. Pozdrawiam

    Rzeczywiscie, chyba zapomniales.

    Jak sie o cos pytasz, to SFORMULUJ SWOJE PYTANEI TAK ABY DAC KOMUS
    SZANSE NA ODPOWIEDZ.

    Z lektury twoich postow nei mam zielonego pojacia jaki problem chcesz
    rozwiazac. Po co jest ten graf? Co on opisuje? Jakie sa atrybuty
    zadan? Jakie maja byc wlasciwosci rozwiazania? I tak dalej.

    W przypadku problemow NP-zupelnych istotny jest rozmair problemu,
    albowiem mozliwe sa tylko algorytmy przyblizone,. Co innego bedzie gdy
    mamy 5 zadan, co innego jak 50 czy 500.

    A.L.