eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyalfa 156 › Re: alfa 156
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: alfa 156
    Date: Mon, 28 Jun 2010 17:05:19 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 234
    Message-ID: <i0adlo$v8m$1@news.onet.pl>
    References: <hvgl2i$ae5$1@inews.gazeta.pl> <hvpd7c$uvr$1@news.onet.pl>
    <n...@4...com> <hvql1t$j0o$1@news.onet.pl>
    <k...@4...com> <hvqqea$570$1@news.onet.pl>
    <hvr8g3$2h0u$2@news.mm.pl> <hvsak1$qc2$1@news.onet.pl>
    <hvsc1v$o3r$1@news.mm.pl> <hvsdeg$2a0$1@news.onet.pl>
    <hvse3s$1m7n$2@news.mm.pl> <hvsgu2$cbd$1@news.onet.pl>
    <hvt3gi$19ng$1@news.mm.pl> <hvt8ip$mn4$1@news.onet.pl>
    <hvtl8k$21p2$1@news.mm.pl> <hvtsfj$k1f$1@news.onet.pl>
    <hvvs0j$vmf$1@news.mm.pl> <i00bo6$8qa$1@news.onet.pl>
    <i034ab$cdq$1@news.mm.pl> <i046ib$h00$1@news.onet.pl>
    <i04r7b$47s$1@news.mm.pl> <i05eov$se0$1@news.onet.pl>
    <i05jfd$1b3l$1@news.mm.pl> <i05mf5$hn4$1@news.onet.pl>
    <i05p19$1ff0$1@news.mm.pl> <i070ir$4b5$1@news.onet.pl>
    <i074g5$lt1$1@news.mm.pl> <i07766$k83$1@news.onet.pl>
    <i07d7r$2gq9$1@news.mm.pl> <i07f67$8o8$1@news.onet.pl>
    <i07pdk$4a$1@news.mm.pl> <i08jpt$cat$1@news.onet.pl>
    <i09cdj$gv9$1@news.mm.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1277737464 32022 91.150.222.21 (28 Jun 2010 15:04:24 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 28 Jun 2010 15:04:24 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2292852
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i09cdj$gv9$1@news.mm.pl...

    >> Chyba się nie pomyliłem ;) inaczej byś dawno już wklejał skan dowodu...
    >> ;)
    >>
    >
    > Dalej nie widze konkretow.

    Są w Twoim dowodzie.

    >>> Chyba logiczne jest, ze jezeli tuleje i sworznie te same co we fiacie to
    >>> i trwalosc ta sama, matolku.
    >>
    >> Aha, a w jakim konkretnie Fiacie masz te same tuleje, co w wahaczach Alfy
    >> 156? ;)
    >>
    >
    > Jak z debilem.

    No tak się z Tobą rozmawia.

    >>> To ty idioto deklarowales, ze to zalatwisz nie ja.
    >>> Wiec wypierdalaj w pdoskokach do tego salonu, albo przestan pieprzyc.
    >>
    >> Weź sobie zadzwoń sam, bo jak ja Ci coś podeślę, to dalej będziesz swoje
    >> teorie wysnuwał. Ja sobie ten trud zadałem i tyle. Nie wierzysz - Twoja
    >> sprawa. Sprawdzić Ci się nie chce - Twoja sprawa. Będę miał czas i
    >> chęci - podjadę po dokument, żeby Ci zamknąć raz na jutro Twoją
    >> niewyparzoną.
    >>
    >
    > To pojedz, a do tego czasu sam sie zamknij.

    Od pewnego czasu funkcjonuje taki wynalazek, jak telefon.

    >>> Co?
    >>> Obudowy filtrow (nawet to fiat potrafil zjebac), "genialne" lozyskowania
    >>> tylnych wahaczy, silniki diesla, zawieszenia, napedy, oslony napedow
    >>> roznorakie pierdolki plastikowe i nie, systemy ABS, lozyska, sprzegla...
    >>> i wiele, wiele innych rzeczy o ktorych nawet nie chce wiedziec, a pewnie
    >>> sie dowiem :>"
    >>
    >> Przypomnę Ci - rozmawiamy o Alfie 156 i jej podobieństwie do Fiatów.
    >> JEDYNE istotne podobieństwo to są silniki diesla. Wszystkie benzynowce są
    >> RÓŻNE. Łożyska przednich kół są tożsame z Thesisem, a nie z Fiatem,
    >> debilu. Łożyska tylnych kół są są unikatowe, debilu, pasują tylko do 156
    >> i 147. O podobnych przełącznikach sam pisałem, ale podobne przełączniki
    >> nie oznaczają że masz do czynienia z tym samym samochodem (nawet
    >> Lamborgini ma obecnie takie "zapożyczenia" z Audi A8). Sprzęgła, debilu,
    >> z żadnego benzynowca Alfy nie są zamienne z żadnym modelem Fiata.
    >> Sprzęgła ze 156 1.9 JTD pasują do ... Marei 2.4 TD i do niczego więcej.
    >> Tak samo sprzęgła ze 156 2.4 JTD. Silniki 2.5 V6 są unikatowe i
    >> zarezerowowane tylko dla 156. W Fiatach ich nie uświadczysz. Gdzie ty,
    >> debilu, w Fiacie masz taki wielowahacz z tyłu, jak w Alfie 156? Jedynie
    >> krótka seria produkcyjna 156 miała JEDEN typ łożyska zapożyczony z Fiata
    >> Marei.
    >> NIE MA ŻADNYCH POWAŻNYCH powiązań Alfy 147/156/166 z Fiatem. Bo ciężko
    >> takie same osłony napędów nazwać poważnym rozwiązaniem.
    >> Tylko, że Ty widzisz tylko swoją 145 i Fiaty. Ze 156 nie masz żadnego
    >> doświadczenia, to stąd te brednie.
    >>
    >
    > Bla bla bla, odszczekasz durniu to co napisales wczesniej czy udasz ze nic
    > nie pisales?

    Po pierwsze - to Ty pisałeś:
    "Niby sa, ale cala reszta w zasadzie zywcem z fiata przelozona."

    "Akurat w 156, 147 dolozyli gorny wahacz co i tak nie zmienia faktu, ze
    cala reszta jest taka jak we fiatach."

    Z powyższych widać, żekłamiesz jak z nut. Fiat i Alfa to to samo, bo mają
    takie same obudowy filtrów i takie same przełączniki w środku. Naprawdę
    informacje godne jakiejś nagrody. To Gallardo to jest żywcem Audi S8, bo ma
    w zasadzie ten sam silnik no i przełożone przełączniki. Po ch... więc Ci
    ludzie kupują te auta?
    Alfa nie ma DOLNYCh wahaczy takich samych jak w Fiatach. Alfa nie ma wnętrza
    takiego samego jak w Fiatach z malutkimi wyjątkami. Alfa nie ma takich
    samych silników benzynowych, jak w Fiatach. Tylko diesle są wspólne.
    Skrzynie dla silników benzynowych - inne niż w Fiatach.
    Ale dla naszego grupowego speca to są takie same samochody.
    Jesteś zwykłym bezmózgim kmiotem, który tylko pyskuje, a ja się mu czarno na
    białym pokaże, że plecie bzdury, to zaczyna odwracać kota ogonem. Idź może
    lepiej spal gumę w swojej kultowej E38 tylko popuść sobie pasek w czapeczce
    baseballówce, bo Ci nie dopływa krew do mózgu.

    >>> O ja jebie, jakie to masz naprezenia na mechanizmie roznicowym inne niz
    >>> zwiazane z przenoszeniem momentu obrotowego po przez polosie na kola? :P
    >>
    >> No właśnie takie. Wystarczą czasami, żeby rozsypać cały dyfer. Przy czym
    >> nie doczytałeś wszystkiego: "PRACA ZAWIESZENIA i naprężenia".
    >>
    >
    > To ciekawe jak od poduszek dyfra, przeskoczyles na poduszki belki :P
    > Tylko ze tam belki zadnej nie ma... to nie golf :P
    > Wszystko ci sie w tej glowce pierdoli.

    Nie, zawieszenie tylne w E34 nie ma w ogóle belki. Jest na sztywno
    przyspawane do nadwozia.
    http://motoallegro.pl/item1053281714_bmw_e34_e_34_be
    lka_zawieszenia_tylnego_bez_wypadku.html
    To na pewno jest jakiś podejrzany element, który koleś wymontował z innego
    modelu. Szkoda, że występuje też we wszystkich schematach zawieszenia
    tylnego E34, no ale Karolek wie lepiej niż producent. BMW E34 nie ma belki i
    już.

    >>> Pieprzysz jak idiota.
    >>> Nie widziales tego zawieszenia, a teraz wymyslasz jakies naprezenia, na
    >>> mechanizmie roznicowym wywolane praca zawieszenia. Mega ROTFL :D
    >>> Tylny naped to ty moze widziales, ale w duzym fiacie i tez tyle masz do
    >>> powiedzenia na ten temat.
    >>
    >> Nie wywołane pracą zawieszenia, tylko wywołane przeniesieniem napędu.
    >> Praca zawieszenia to osobna sprawa. Rozumiesz znaczenie łącznika "i" w
    >> zdaniu, czy lekcje polskiego też opuszczałeś?
    >>
    >
    > Buahha i ci sie poduszki belki zuzywaja juz zamiast poduszek mostu...
    > Smieszny czlowieczek z ciebie.
    > Im mniej wiesz, tym wiecej sciemniasz.

    I poduszki belki i poduszki mostu. Przy czym bardziej problematyczne w
    wymianie i droższe są poduszki belki.

    >>> O wow, to moze do miliona dokrece :P
    >>> A mowisz, ze to takie slabe silniki... zdecyduj sie moze na jakas
    >>> wersje.
    >>
    >> Bo są słabe i tyle. Jedna jaskółka wiosny nie czyni. Jakby były takie
    >> mega zajebiste, to na forum BMW nie byłoby całego działu poświęconego
    >> problematyce tych silników.
    >>
    >
    > Tylko ta problematyka dotyczy zupelnie innych problemow niz ty
    > przytoczyles.
    > Ty po prostu nie wiesz z czym te silniki maja problemy, za to masz duzo do
    > powiedzenia na ten temat.

    Tak, oczywiście dotyczy innych problemów. Np. "dlaczego mój TDS tyle pali?",
    albo "jak nie dopuścić do przegrzania silnika", albo "znika mi woda z układu
    chłodzenia, co się stało", albo "TDS nie ma mocy, czy pompa już padła?"

    >>> Chyba jednak, nie.
    >>> Napisalem wyraznie, ze wymienialem kilka razy laczniki, wlasnie dzieki
    >>> temu, ze kupilem gowniany zamiennik. Teraz kupuje drozsze i mam
    >>> nadzieje, ze trwalsze laczniki.
    >>
    >> To i tak w 500 PLN się nie zmieściło, kłamco.
    >>
    >
    > Nie? 100+100+70+50+75+40+40=475
    > Widac dodawanie to dla ciebie juz wyzsza matematyka.

    Amorki za darmo dostałeś?

    >>> Amortyzatorow nie liczylem, to chyba oczywiste, ze sie je wymienia w
    >>> kazdym samochodzie (nie liczac hydraulikow).
    >>
    >> No oczywiście, tak samo, jak wahacze się wymienia, łączniki się wymienia,
    >> itp.
    >>
    >
    > A tutaj czestotliwosc zalezy juz mocno od marki.

    Od producenta części raczej.

    >>> Nie Jurand bedzie mowil, ze na E34 trzeba wydac 8 tysiecy, a na A6 nic
    >>> :P
    >>
    >> A masz gdzieś takie wypowiedzi do zacytowania, kłamco?
    >>
    >
    > Tak smieciu, kazdy sobie moze znalezc nie jeden post, w ktorym pisales o
    > E34 za 15 tysiecy.

    Pierdoli to się Tobie - najpierw piszesz, że 8 tysięcy a na A6 nic, potem że
    15 tysięcy.

    >>> Jak sie ma takie nikle pojecie jak ty to faktycznie mozna sie zdziwic.
    >>
    >> Tak, bo ja się będę doktoryzował nad tym, czy każdy TDS ma komputer z
    >> wyświetlaczem przy zegarach, czy nie. O, to jest moja misja życiowa.
    >>
    >
    > I to jest wyjasnienie czemu klamiesz ze miales problem z czyms co nie
    > istnieje?
    > WOW.

    Nie miałem problemu z czymś co nie istnieje, bo w 540-kach ten wyświetlacz
    jest i w tym modelu się psuje. Proste, znafffco zawieszeń Alfy 156?

    >>> Ogolnie, ciagle cie trzeba poprawiac, ciagle cos przekrecasz.
    >>> Nie wiesz jaki samochod mam, chociaz post wczesniej ci to napisalem itd.
    >>> wiele takich wpadek masz, wiec sadze, ze starcza demencja cie juz
    >>> dopada.
    >>
    >> Skoro napisałeś post wceśniej, to już wiem, jakie masz. E34 TDS, E38 z ch
    >> wie jakim silnikiem i Alfę 145. ;)
    >>
    >
    > Dalej nie wiesz, matolku.
    > Mylisz sie na okraglo.

    Mówisz? No to jedziemy

    - Teraz wytłumacz to Karolkowi, który twierdzi, że za 7 tysiecy to on
    taaaaakie E34 TDS kupi.
    - Nie musze, mam takie.

    - Ja swoje E34 touring 2.5TDS z 1994 roku kupilem jakies 4 lata temu

    - Mam BMW i nie E36 tylko E34 i mam Alfe (tutaj akurat się nie przyznałeś do
    końca, czy 145 czy 146 - ale to i tak jedna linia modelowa)

    - Mi starcza E38.

    To są Twoje wypowiedzi. Rozumiem, że to są takie ruiny, że wstydzisz się o
    nich otwarcie napisać.

    >>> Bez komentarza... a miales sie za taki wysoki poziom kultury.
    >>
    >> Słowo "wynalazek" Cię uraziło? ;)
    >>
    >
    > Raczej twoj wyjatkowo niski poziom, szczegolnie w odniesieniu do wysokiego
    > mniemania o sobie.
    > Takze wracaj ciulu do swoich sprowadzanych padlin i wyimaginowanego
    > swiata, bo mi juz sie cierpliwosc skonczyla.

    Hurra, to przestaniesz już nas "raczyć" swoją wątpliwej jakości wiedzą
    motoryzacyjną?

    Jurand

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: