-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
!news.mm.pl!not-for-mail
From: Karolek <d...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: alfa 156
Date: Mon, 28 Jun 2010 07:34:40 +0200
Organization: Multimedia Polska SA
Lines: 214
Message-ID: <i09cdj$gv9$1@news.mm.pl>
References: <hvgl2i$ae5$1@inews.gazeta.pl> <hvpd7c$uvr$1@news.onet.pl>
<n...@4...com> <hvql1t$j0o$1@news.onet.pl>
<k...@4...com> <hvqqea$570$1@news.onet.pl>
<hvr8g3$2h0u$2@news.mm.pl> <hvsak1$qc2$1@news.onet.pl>
<hvsc1v$o3r$1@news.mm.pl> <hvsdeg$2a0$1@news.onet.pl>
<hvse3s$1m7n$2@news.mm.pl> <hvsgu2$cbd$1@news.onet.pl>
<hvt3gi$19ng$1@news.mm.pl> <hvt8ip$mn4$1@news.onet.pl>
<hvtl8k$21p2$1@news.mm.pl> <hvtsfj$k1f$1@news.onet.pl>
<hvvs0j$vmf$1@news.mm.pl> <i00bo6$8qa$1@news.onet.pl>
<i034ab$cdq$1@news.mm.pl> <i046ib$h00$1@news.onet.pl>
<i04r7b$47s$1@news.mm.pl> <i05eov$se0$1@news.onet.pl>
<i05jfd$1b3l$1@news.mm.pl> <i05mf5$hn4$1@news.onet.pl>
<i05p19$1ff0$1@news.mm.pl> <i070ir$4b5$1@news.onet.pl>
<i074g5$lt1$1@news.mm.pl> <i07766$k83$1@news.onet.pl>
<i07d7r$2gq9$1@news.mm.pl> <i07f67$8o8$1@news.onet.pl>
<i07pdk$4a$1@news.mm.pl> <i08jpt$cat$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: host-81-190-86-247.gdynia.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.mm.pl 1277703411 17385 81.190.86.247 (28 Jun 2010 05:36:51 GMT)
X-Complaints-To: a...@m...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 28 Jun 2010 05:36:51 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
In-Reply-To: <i08jpt$cat$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2292656
[ ukryj nagłówki ]Jurand pisze:
>>
>> Czekam na konkrety z twojej szklanej kuli.
>
> Chyba się nie pomyliłem ;) inaczej byś dawno już wklejał skan dowodu... ;)
>
Dalej nie widze konkretow.
>> Chyba logiczne jest, ze jezeli tuleje i sworznie te same co we fiacie
>> to i trwalosc ta sama, matolku.
>
> Aha, a w jakim konkretnie Fiacie masz te same tuleje, co w wahaczach
> Alfy 156? ;)
>
Jak z debilem.
>> To ty idioto deklarowales, ze to zalatwisz nie ja.
>> Wiec wypierdalaj w pdoskokach do tego salonu, albo przestan pieprzyc.
>
> Weź sobie zadzwoń sam, bo jak ja Ci coś podeślę, to dalej będziesz swoje
> teorie wysnuwał. Ja sobie ten trud zadałem i tyle. Nie wierzysz - Twoja
> sprawa. Sprawdzić Ci się nie chce - Twoja sprawa. Będę miał czas i chęci
> - podjadę po dokument, żeby Ci zamknąć raz na jutro Twoją niewyparzoną.
>
To pojedz, a do tego czasu sam sie zamknij.
>> Masz pedale, bez jaj, bo wiem ze i tak nie odszczekasz.
>> cyt.
>> "> To co jest przełożone? ;-)
>>
>> Co?
>> Obudowy filtrow (nawet to fiat potrafil zjebac), "genialne"
>> lozyskowania tylnych wahaczy, silniki diesla, zawieszenia, napedy,
>> oslony napedow roznorakie pierdolki plastikowe i nie, systemy ABS,
>> lozyska, sprzegla... i wiele, wiele innych rzeczy o ktorych nawet nie
>> chce wiedziec, a pewnie sie dowiem :>"
>
> Przypomnę Ci - rozmawiamy o Alfie 156 i jej podobieństwie do Fiatów.
> JEDYNE istotne podobieństwo to są silniki diesla. Wszystkie benzynowce
> są RÓŻNE. Łożyska przednich kół są tożsame z Thesisem, a nie z Fiatem,
> debilu. Łożyska tylnych kół są są unikatowe, debilu, pasują tylko do 156
> i 147. O podobnych przełącznikach sam pisałem, ale podobne przełączniki
> nie oznaczają że masz do czynienia z tym samym samochodem (nawet
> Lamborgini ma obecnie takie "zapożyczenia" z Audi A8). Sprzęgła, debilu,
> z żadnego benzynowca Alfy nie są zamienne z żadnym modelem Fiata.
> Sprzęgła ze 156 1.9 JTD pasują do ... Marei 2.4 TD i do niczego więcej.
> Tak samo sprzęgła ze 156 2.4 JTD. Silniki 2.5 V6 są unikatowe i
> zarezerowowane tylko dla 156. W Fiatach ich nie uświadczysz. Gdzie ty,
> debilu, w Fiacie masz taki wielowahacz z tyłu, jak w Alfie 156? Jedynie
> krótka seria produkcyjna 156 miała JEDEN typ łożyska zapożyczony z Fiata
> Marei.
> NIE MA ŻADNYCH POWAŻNYCH powiązań Alfy 147/156/166 z Fiatem. Bo ciężko
> takie same osłony napędów nazwać poważnym rozwiązaniem.
> Tylko, że Ty widzisz tylko swoją 145 i Fiaty. Ze 156 nie masz żadnego
> doświadczenia, to stąd te brednie.
>
Bla bla bla, odszczekasz durniu to co napisales wczesniej czy udasz ze
nic nie pisales?
>> Lajzo, sam sie deklarowales, ze to sprawdzisz i tyle z twoich
>> deklaracji pozostalo :P
>
> Oczywiście że się deklarowałem. I sprawdziłem. I podałem Ci wynik
> sprawdzenia. Możesz sobie sam też to sprawdzić. Nie chce Ci się, to
> pyskujesz. Bo mogło by się okazać, że nie masz racji.
>
LOL, twoje dotychczasowe wyniki nie potwierdzily twoich teorii.
Ale jak jeszcze pare lat przeciagniesz ta smieszna dyskusje to moze sie
doczekamy tych lakierow.
>>> Most to nie jest tylko mechanizm różnicowy. A w przypadku e34 to
>>> wyłącznie mechanizm różnicowy jest przykręcony do belki zawieszenia
>>> tylnej osi, która z kolei przykręcona jest na stałe do nadwozia
>>> (amortyzowana pracą gumowych, dużych poduszek). Z tego mechanizmu
>>> wychodzą przeguby i półosie, które biegną bezpośrednio do kół i MUSZĄ
>>> pracować razem z resztą elementów zawieszenia. Praca zawieszenia i
>>> naprężenia wywoływane na mechaniźmie różnicowym powoduje wcześniejsze
>>> lub późniejsze wybicie się poduszek belki zawieszenia.
>>>
>>
>> O ja jebie, jakie to masz naprezenia na mechanizmie roznicowym inne
>> niz zwiazane z przenoszeniem momentu obrotowego po przez polosie na
>> kola? :P
>
> No właśnie takie. Wystarczą czasami, żeby rozsypać cały dyfer. Przy czym
> nie doczytałeś wszystkiego: "PRACA ZAWIESZENIA i naprężenia".
>
To ciekawe jak od poduszek dyfra, przeskoczyles na poduszki belki :P
Tylko ze tam belki zadnej nie ma... to nie golf :P
Wszystko ci sie w tej glowce pierdoli.
>> Pieprzysz jak idiota.
>> Nie widziales tego zawieszenia, a teraz wymyslasz jakies naprezenia,
>> na mechanizmie roznicowym wywolane praca zawieszenia. Mega ROTFL :D
>> Tylny naped to ty moze widziales, ale w duzym fiacie i tez tyle masz
>> do powiedzenia na ten temat.
>
> Nie wywołane pracą zawieszenia, tylko wywołane przeniesieniem napędu.
> Praca zawieszenia to osobna sprawa. Rozumiesz znaczenie łącznika "i" w
> zdaniu, czy lekcje polskiego też opuszczałeś?
>
Buahha i ci sie poduszki belki zuzywaja juz zamiast poduszek mostu...
Smieszny czlowieczek z ciebie.
Im mniej wiesz, tym wiecej sciemniasz.
>> O wow, to moze do miliona dokrece :P
>> A mowisz, ze to takie slabe silniki... zdecyduj sie moze na jakas wersje.
>
> Bo są słabe i tyle. Jedna jaskółka wiosny nie czyni. Jakby były takie
> mega zajebiste, to na forum BMW nie byłoby całego działu poświęconego
> problematyce tych silników.
>
Tylko ta problematyka dotyczy zupelnie innych problemow niz ty przytoczyles.
Ty po prostu nie wiesz z czym te silniki maja problemy, za to masz duzo
do powiedzenia na ten temat.
>>
>> E34 tez ma, ale sam ocynk na dlugo nie starczy, szczegolnie jak
>> miejsce bylo mechanicznie uszkodzone.
>
> Widzę, że nie rozumiesz też pojecia "sam odprysk lakieru".
>
Widze, ze nei rozumiesz slowa "tez".
>> Chyba jednak, nie.
>> Napisalem wyraznie, ze wymienialem kilka razy laczniki, wlasnie dzieki
>> temu, ze kupilem gowniany zamiennik. Teraz kupuje drozsze i mam
>> nadzieje, ze trwalsze laczniki.
>
> To i tak w 500 PLN się nie zmieściło, kłamco.
>
Nie? 100+100+70+50+75+40+40=475
Widac dodawanie to dla ciebie juz wyzsza matematyka.
>>
>> Amortyzatorow nie liczylem, to chyba oczywiste, ze sie je wymienia w
>> kazdym samochodzie (nie liczac hydraulikow).
>
> No oczywiście, tak samo, jak wahacze się wymienia, łączniki się
> wymienia, itp.
>
A tutaj czestotliwosc zalezy juz mocno od marki.
>> Nie Jurand bedzie mowil, ze na E34 trzeba wydac 8 tysiecy, a na A6 nic :P
>
> A masz gdzieś takie wypowiedzi do zacytowania, kłamco?
>
Tak smieciu, kazdy sobie moze znalezc nie jeden post, w ktorym pisales o
E34 za 15 tysiecy.
>> Nie, nie trzeba doliczyc, bo tak samo ja doliczysz jak bedziesz mial
>> audi.
>
> No i?
>
No i to nie ma wplywu na roznice w cenie pomiedzy BMW, a Audi.
>> Jak sie ma takie nikle pojecie jak ty to faktycznie mozna sie zdziwic.
>
> Tak, bo ja się będę doktoryzował nad tym, czy każdy TDS ma komputer z
> wyświetlaczem przy zegarach, czy nie. O, to jest moja misja życiowa.
>
I to jest wyjasnienie czemu klamiesz ze miales problem z czyms co nie
istnieje?
WOW.
>> Miales zwariowany samochod normlanie.
>
> Bo to BMW było.
>
Bo to kretyn Jurand mial BMW w swojej wyobrazni.
>> Ogolnie, ciagle cie trzeba poprawiac, ciagle cos przekrecasz.
>> Nie wiesz jaki samochod mam, chociaz post wczesniej ci to napisalem
>> itd. wiele takich wpadek masz, wiec sadze, ze starcza demencja cie juz
>> dopada.
>
> Skoro napisałeś post wceśniej, to już wiem, jakie masz. E34 TDS, E38 z
> ch wie jakim silnikiem i Alfę 145. ;)
>
Dalej nie wiesz, matolku.
Mylisz sie na okraglo.
>>
>> Bez komentarza... a miales sie za taki wysoki poziom kultury.
>
> Słowo "wynalazek" Cię uraziło? ;)
>
Raczej twoj wyjatkowo niski poziom, szczegolnie w odniesieniu do
wysokiego mniemania o sobie.
Takze wracaj ciulu do swoich sprowadzanych padlin i wyimaginowanego
swiata, bo mi juz sie cierpliwosc skonczyla.
--
Karolek
Następne wpisy z tego wątku
- 28.06.10 00:36 Jurand
- 28.06.10 17:05 Jurand
- 28.06.10 18:52 Karolek
- 28.06.10 23:26 Jurand
- 29.06.10 09:27 Karolek
- 29.06.10 18:50 Jurand
- 29.06.10 19:32 Karolek
- 30.06.10 16:11 Jurand
- 30.06.10 16:35 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=