    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: alfa 156
    Date: Mon, 28 Jun 2010 07:34:40 +0200
    <n...@4...com> <hvql1t$j0o$1@news.onet.pl>
    <k...@4...com> <hvqqea$570$1@news.onet.pl>
    <hvr8g3$2h0u$2@news.mm.pl> <hvsak1$qc2$1@news.onet.pl>
    <hvsc1v$o3r$1@news.mm.pl> <hvsdeg$2a0$1@news.onet.pl>
    <hvse3s$1m7n$2@news.mm.pl> <hvsgu2$cbd$1@news.onet.pl>
    <hvt3gi$19ng$1@news.mm.pl> <hvt8ip$mn4$1@news.onet.pl>
    <hvtl8k$21p2$1@news.mm.pl> <hvtsfj$k1f$1@news.onet.pl>
    <hvvs0j$vmf$1@news.mm.pl> <i00bo6$8qa$1@news.onet.pl>
    <i034ab$cdq$1@news.mm.pl> <i046ib$h00$1@news.onet.pl>
    <i04r7b$47s$1@news.mm.pl> <i05eov$se0$1@news.onet.pl>
    <i05jfd$1b3l$1@news.mm.pl> <i05mf5$hn4$1@news.onet.pl>
    <i05p19$1ff0$1@news.mm.pl> <i070ir$4b5$1@news.onet.pl>
    <i074g5$lt1$1@news.mm.pl> <i07766$k83$1@news.onet.pl>
    <i07d7r$2gq9$1@news.mm.pl> <i07f67$8o8$1@news.onet.pl>
    <i07pdk$4a$1@news.mm.pl> <i08jpt$cat$1@news.onet.pl>

    Jurand pisze:

    > Chyba się nie pomyliłem ;) inaczej byś dawno już wklejał skan dowodu... ;)

    Dalej nie widze konkretow.

    > Aha, a w jakim konkretnie Fiacie masz te same tuleje, co w wahaczach
    > Alfy 156? ;)

    Jak z debilem.

    > Weź sobie zadzwoń sam, bo jak ja Ci coś podeślę, to dalej będziesz swoje
    > teorie wysnuwał. Ja sobie ten trud zadałem i tyle. Nie wierzysz - Twoja
    > sprawa. Sprawdzić Ci się nie chce - Twoja sprawa. Będę miał czas i chęci
    > - podjadę po dokument, żeby Ci zamknąć raz na jutro Twoją niewyparzoną.

    To pojedz, a do tego czasu sam sie zamknij.

> [...]
    > Tak samo sprzęgła ze 156 2.4 JTD. Silniki 2.5 V6 są unikatowe i
    > zarezerowowane tylko dla 156. W Fiatach ich nie uświadczysz. Gdzie ty,
    > debilu, w Fiacie masz taki wielowahacz z tyłu, jak w Alfie 156? Jedynie
    > krótka seria produkcyjna 156 miała JEDEN typ łożyska zapożyczony z Fiata
    > Marei.
    > NIE MA ŻADNYCH POWAŻNYCH powiązań Alfy 147/156/166 z Fiatem. Bo ciężko
    > takie same osłony napędów nazwać poważnym rozwiązaniem.
    > Tylko, że Ty widzisz tylko swoją 145 i Fiaty. Ze 156 nie masz żadnego

    Bla bla bla, odszczekasz durniu to co napisales wczesniej czy udasz ze
    nic nie pisales?

    > Oczywiście że się deklarowałem. I sprawdziłem. I podałem Ci wynik
    > sprawdzenia. Możesz sobie sam też to sprawdzić. Nie chce Ci się, to
    > pyskujesz. Bo mogło by się okazać, że nie masz racji.

    LOL, twoje dotychczasowe wyniki nie potwierdzily twoich teorii.
    Ale jak jeszcze pare lat przeciagniesz ta smieszna dyskusje to moze sie
    doczekamy tych lakierow.

    > No właśnie takie. Wystarczą czasami, żeby rozsypać cały dyfer. Przy czym
    > nie doczytałeś wszystkiego: "PRACA ZAWIESZENIA i naprężenia".

    To ciekawe jak od poduszek dyfra, przeskoczyles na poduszki belki :P
    Tylko ze tam belki zadnej nie ma... to nie golf :P
    Wszystko ci sie w tej glowce pierdoli.

    > Nie wywołane pracą zawieszenia, tylko wywołane przeniesieniem napędu.
    > Praca zawieszenia to osobna sprawa. Rozumiesz znaczenie łącznika "i" w
    > zdaniu, czy lekcje polskiego też opuszczałeś?

    Buahha i ci sie poduszki belki zuzywaja juz zamiast poduszek mostu...
    Smieszny czlowieczek z ciebie.
    Im mniej wiesz, tym wiecej sciemniasz.

    > Bo są słabe i tyle. Jedna jaskółka wiosny nie czyni. Jakby były takie
    > mega zajebiste, to na forum BMW nie byłoby całego działu poświęconego
    > problematyce tych silników.

    Tylko ta problematyka dotyczy zupelnie innych problemow niz ty przytoczyles.
    Ty po prostu nie wiesz z czym te silniki maja problemy, za to masz duzo
    do powiedzenia na ten temat.

    > Widzę, że nie rozumiesz też pojecia "sam odprysk lakieru".

    Widze, ze nei rozumiesz slowa "tez".

    > To i tak w 500 PLN się nie zmieściło, kłamco.

    Nie? 100+100+70+50+75+40+40=475
    Widac dodawanie to dla ciebie juz wyzsza matematyka.

    > No oczywiście, tak samo, jak wahacze się wymienia, łączniki się
    > wymienia, itp.

    A tutaj czestotliwosc zalezy juz mocno od marki.

    > A masz gdzieś takie wypowiedzi do zacytowania, kłamco?

    Tak smieciu, kazdy sobie moze znalezc nie jeden post, w ktorym pisales o
    E34 za 15 tysiecy.

    > No i?

    No i to nie ma wplywu na roznice w cenie pomiedzy BMW, a Audi.

    > Tak, bo ja się będę doktoryzował nad tym, czy każdy TDS ma komputer z
    > wyświetlaczem przy zegarach, czy nie. O, to jest moja misja życiowa.

    I to jest wyjasnienie czemu klamiesz ze miales problem z czyms co nie
    istnieje?
    WOW.

    > Bo to BMW było.

    Bo to kretyn Jurand mial BMW w swojej wyobrazni.

    > Skoro napisałeś post wceśniej, to już wiem, jakie masz. E34 TDS, E38 z
    > ch wie jakim silnikiem i Alfę 145. ;)

    Dalej nie wiesz, matolku.
    Mylisz sie na okraglo.

    > Słowo "wynalazek" Cię uraziło? ;)

    Raczej twoj wyjatkowo niski poziom, szczegolnie w odniesieniu do
    wysokiego mniemania o sobie.
    Takze wracaj ciulu do swoich sprowadzanych padlin i wyimaginowanego
    swiata, bo mi juz sie cierpliwosc skonczyla.

    --
    Karolek