    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: alfa 156
    Date: Sun, 27 Jun 2010 17:04:18 +0200
    <n...@4...com> <hvql1t$j0o$1@news.onet.pl>
    <k...@4...com> <hvqqea$570$1@news.onet.pl>
    <hvr8g3$2h0u$2@news.mm.pl> <hvsak1$qc2$1@news.onet.pl>
    <hvsc1v$o3r$1@news.mm.pl> <hvsdeg$2a0$1@news.onet.pl>
    <hvse3s$1m7n$2@news.mm.pl> <hvsgu2$cbd$1@news.onet.pl>
    <hvt3gi$19ng$1@news.mm.pl> <hvt8ip$mn4$1@news.onet.pl>
    <hvtl8k$21p2$1@news.mm.pl> <hvtsfj$k1f$1@news.onet.pl>
    <hvvs0j$vmf$1@news.mm.pl> <i00bo6$8qa$1@news.onet.pl>
    <i034ab$cdq$1@news.mm.pl> <i046ib$h00$1@news.onet.pl>
    <i04r7b$47s$1@news.mm.pl> <i05eov$se0$1@news.onet.pl>
    <i05jfd$1b3l$1@news.mm.pl> <i05mf5$hn4$1@news.onet.pl>
    <i05p19$1ff0$1@news.mm.pl> <i070ir$4b5$1@news.onet.pl>
    <i074g5$lt1$1@news.mm.pl> <i07766$k83$1@news.onet.pl>
    <i07d7r$2gq9$1@news.mm.pl> <i07f67$8o8$1@news.onet.pl>

    Jurand pisze:

    >> Konkrety.
    >
    > Zeskanuj dowód, będą konkrety ;)

    Czekam na konkrety z twojej szklanej kuli.

    > Na trwałość, czy na założenia konstrukcyjne? ;) Bo pięknie przeszedłeś z
    > założeń do trwałości.

    Chyba logiczne jest, ze jezeli tuleje i sworznie te same co we fiacie to
    i trwalosc ta sama, matolku.

    > To sobie matołku zadzwoń do dowolnego dealera dowolnej marki i spytaj,
    > jakie lakiery są używane teraz do malowania. JEśli znajdziesz JEDNEGO
    > producenta, który maluje nadal samochody lakierami chemicznymi - podaj
    > namiar tel. na grupę, sprawdzę to i będziesz miał swoje na wierzchu. Na
    > razie pieprzysz trzy po trzy.

    To ty idioto deklarowales, ze to zalatwisz nie ja.
    Wiec wypierdalaj w pdoskokach do tego salonu, albo przestan pieprzyc.

    > Czyta opisy, a to, że ktoś się w jednym opisie pomylił - to już nie moja
    > wina, miej pretensje do autora opisu. Podałem Ci więc kolejne linki a Ty
    > dalej swoje.

    Ta, w jednym.
    W jednym jedynym sikkensa jest napisane ze taki lakier istnieje i w
    zadnym innym, ktory przytoczyles.
    Wiec jak na razie masz jeden link z sikkensa i nic wiecej w tym temacie.

    > No to mądralo podaj. Tobie przekopanie listy maili wysłanych zajmie góra
    > 5 minut. Ale tego nie zrobisz. Bo nie ma takiej treści, którą mógłbyś
    > zacytować, matołku, żeby się obronić.

    Masz pedale, bez jaj, bo wiem ze i tak nie odszczekasz.
    cyt.
    "> To co jest przełożone? ;-)

    Co?
    Obudowy filtrow (nawet to fiat potrafil zjebac), "genialne" lozyskowania
    tylnych wahaczy, silniki diesla, zawieszenia, napedy, oslony napedow
    roznorakie pierdolki plastikowe i nie, systemy ABS, lozyska, sprzegla...
    i wiele, wiele innych rzeczy o ktorych nawet nie chce wiedziec, a pewnie
    sie dowiem :>"

    > Hihi, tylko mi? ;) No to powiem Ci, że jak na razie znam już 3 osoby z
    > tej grupy, które z Ciebie zlewają. :) Ale będzie ich więcej - dzielnie
    > na to pracujesz.

    Niech sie zatem ujawnia.
    Czy moze to tez takie male klamliwe dupki jak ty.

    > Po cholerę mam dawać skan dokumentu, jak jednym telefonem do salonu
    > wątpliwości się rozwija - jeszcze mam jeździć i skanować tam jakieś
    > dokumenty? Co Ty myślisz, że ja nie mam nic innego do roboty?
    > Po czym potem powiedziałbyś, że ten skan to na pewno jest podrobiony ;)))
    > Już Ci pisałem, jakie marki obdzwoniłem i dla mnie to wystarczy. Alfa,
    > Fiat, Toyota, Volvo, Mercedes - wszyscy od c.a. 2006 malują auta W
    > CAŁOŚCI lakierami wodorozcieńczalnymi. Telefony do salonów dowolnej
    > marki znajdziesz za pośrednictwem google, jak masz problem.

    Lajzo, sam sie deklarowales, ze to sprawdzisz i tyle z twoich deklaracji
    pozostalo :P

    > Bo są bardzo wymagające, jeśli chodzi o ich używanie, a właściwie jeśli
    > chodzi o warunki, w jakich możesz je zastosować mając pewność, że
    > wyschną. Dlatego tylko 1/20 lakierników będzie mogła je nakładać.

    Ach, jakiez to wymagajace lakierowac lakierem, ktorego nie mozna kupic :P

    > Most to nie jest tylko mechanizm różnicowy. A w przypadku e34 to
    > wyłącznie mechanizm różnicowy jest przykręcony do belki zawieszenia
    > tylnej osi, która z kolei przykręcona jest na stałe do nadwozia
    > (amortyzowana pracą gumowych, dużych poduszek). Z tego mechanizmu
    > wychodzą przeguby i półosie, które biegną bezpośrednio do kół i MUSZĄ
    > pracować razem z resztą elementów zawieszenia. Praca zawieszenia i
    > naprężenia wywoływane na mechaniźmie różnicowym powoduje wcześniejsze
    > lub późniejsze wybicie się poduszek belki zawieszenia.

    O ja jebie, jakie to masz naprezenia na mechanizmie roznicowym inne niz
    zwiazane z przenoszeniem momentu obrotowego po przez polosie na kola? :P
    Pieprzysz jak idiota.
    Nie widziales tego zawieszenia, a teraz wymyslasz jakies naprezenia, na
    mechanizmie roznicowym wywolane praca zawieszenia. Mega ROTFL :D
    Tylny naped to ty moze widziales, ale w duzym fiacie i tez tyle masz do
    powiedzenia na ten temat.

    > To syf jakiś masz, a nie tapicerkę, jak już się poprzecierała, albo
    > Twoje BMW ma 600 tysięcy nalatane.

    O wow, to moze do miliona dokrece :P
    A mowisz, ze to takie slabe silniki... zdecyduj sie moze na jakas wersje.

    > Poza tym jak dzisiejsze tapicerki są trwalsze, to ja się nazywam Louis
    > Armstrong.

    Od tych z BMW z tamtych lat, jak najbardziej.

    > Ma ocynk. I to bardzo dobry. Sam odprysk lakieru nic nie powoduje.

    E34 tez ma, ale sam ocynk na dlugo nie starczy, szczegolnie jak miejsce
    bylo mechanicznie uszkodzone.

    > No więc trochę nas tutaj pocyganiłeś w kwestii kosztów wymian, prawda?

    Chyba jednak, nie.
    Napisalem wyraznie, ze wymienialem kilka razy laczniki, wlasnie dzieki
    temu, ze kupilem gowniany zamiennik. Teraz kupuje drozsze i mam
    nadzieje, ze trwalsze laczniki.

    > Zużywają się. Ale to Ty bredzisz o zrobieniu zawieszenia "taniej niż za
    > 500 PLN".

    Amortyzatorow nie liczylem, to chyba oczywiste, ze sie je wymienia w
    kazdym samochodzie (nie liczac hydraulikow).

    > Nie, Jurand nie będzie mówił, że wydał na auto 200 PLN, jeśli wydał 2000.

    Nie Jurand bedzie mowil, ze na E34 trzeba wydac 8 tysiecy, a na A6 nic :P

    > No więc normalnie trzeba doliczyć jeszcze, ile taka usługa by
    > kosztowała. Obstawiam że z 300 PLN conajmniej.

    Nie, nie trzeba doliczyc, bo tak samo ja doliczysz jak bedziesz mial audi.

    > Piszę być może, bo już nie raz się zdziwiłem, że czegoś miało nie być, a
    > jest.

    Jak sie ma takie nikle pojecie jak ty to faktycznie mozna sie zdziwic.

    > Nie, nie ma. U mnie nie ginęły piksele. U mnie wariował cały
    > wyświetlacz. W sumie jedna cholera ;) Szkoda, że wyświetlacz u kolegi
    > tego nie wiedział i na nim ginęły piksele ;)

    Miales zwariowany samochod normlanie.

    > A do czego pijesz, bo znowu coś ogólnikowo zaczynasz ? ;)

    Ogolnie, ciagle cie trzeba poprawiac, ciagle cos przekrecasz.
    Nie wiesz jaki samochod mam, chociaz post wczesniej ci to napisalem itd.
    wiele takich wpadek masz, wiec sadze, ze starcza demencja cie juz dopada.

    > Następny wynalazek ;) I co - też się naprawia za 5 PLN w pierwszej
    > lepszej stodole? ;)

    Bez komentarza... a miales sie za taki wysoki poziom kultury.

    > Ty pisałeś, że zamykasz się w 10/100.
    > "WOW, ja po miescie kombiakiem z automatyczna skrzynia mam 10l, a
    > ostatnio nawet ponizej (E36 bedzie palila mniej)."
    >
    > Więc twierdzę, że to nie jest miasto, jeśli pali Ci poniżej 10/100,
    > tylko jakieś przedmieścia albo MIASTECZKO.

    Musisz zatem napisac do ministra, aby zmienil wykladnie terminu "miasto".

    > Tak, Ci jeżdżący po Jaworznie i podobnych mieścinkach.

    A niech ci bedzie.
    Ja juz odpadam chyba z tej dyskusji... EOT

    --
    Karolek