  • Data: 2011-01-12 01:22:14
    Temat: Re: akumulator zelowy - jakich firm unikac
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Artur(m)" <m...@i...pl> wrote in message
    news:igehde$2cpu$1@rekrutacja.tu.kielce.pl...

    > Uzytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisal w wiadomosci

    > A to niezwykle ciekawe,... i dzialaly?
    > Nie taniej (szybciej) bylo zalac cementem.

    Ja wciaz obstawiam, ze ten film to byla sciema, cos jak te filmy
    jak ludzie popcorn robia 4 telefonami komórkowymi...

    To jest po prostu niemozliwe aby ktokolwiek wypuscil serie takich
    akumulatorów bo to jest latwe do udowodnienia oszustwo...
    Znalezienie jednego takiego, potem kupujesz kilkanascie sztuk
    i bierzesz producenta do sadu puszczajac go z torbami z CEO do
    pierdla.