  • Data: 2023-09-05 06:52:50
    Temat: Re: aku w latopach nieużywanych
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, September 4, 2023 at 8:03:08 a.m. UTC-5, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Tu nie leżał.
    > Pewnie tak, ale w to nie wnikam. Stary akumulator trzeba oddać przy
    > zakupie nowego. Kolega mi pomógł w tej operacji (przywiózł akumulator
    > z zaprzyjaźnionego sklepu, który mógł poczekać na dostarczenie starego;
    > potem się okazało, że sklep z akumulatorami mam 30 metrów od garażu).

    Jak zwykle bajki z mchu i paproci. Oj Panie....

    https://www.autocentrum.pl/publikacje/porady/doplaci
    sz-30-zl-do-akumulatora-jesli-nie-oddasz-starego-to-
    nie-wyludzenie-a-prawo-poradnik/
    https://mamodpad.wastemaster.pl/blog/czy-kupujac-now
    y-akumulator-trzeba-oddac-zuzyty

    Tobie nie wstyd pisac takie fantasmagorie i sie podpisywac nazwiskiem? Co 2-3 dzien
    widze ze jakies bajki piszesz i nawet mi sie juz reagowac nie chce.