    From: "HF5BS" <h...@j...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: akopalipsa
    Date: Mon, 25 Jul 2016 15:15:23 +0200

    news:slrnnpc2hq.744.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Taka mieszanka sama w sobie nie jest bardzo niebezpieczna, poza tym, że
    > pali

    Zanim to zzrobię, to wolę się porządnie upewnić, nie chcę nikomu zrobić
    krzywdy.

    > się dobrze. Do bycia prochem czarnym (właściwie białym, bo cukier jest
    > tutaj
    > p.o. węgla) brakuje jeszcze siarki. A z sirką na mokro tak łatwo już nie
    > jest, bo w wodzie się nie rozpuszcza. W każdym razie na lont taka
    > mieszanka

    Wiem, że się rozpuszcza w dwusiarczku węgla podobno, tylko to cholerstwo
    jest bardzo łatwopalne... ale jakby się te pozostałe sprawy rozpuszczały, to
    znów, można by zrobi.ć mieszaninę jednorodną.
    Napełniłbym parę opróżnionych naboi od syfonów... Bo na razie, to z kumplem
    w bunkrach MRU, to na progu, kładło się nabój, pełen, tak, ze wystawał, pod
    to świeczka, żeby obejmnował płomień i sru, za róg, czekało się wyjebutania.

    > nadaje się dobrze.

    To pewnie w takim naboju nieźle pierdyknie?

    > Nawet jak dmuchać w ten kij, to nie zgaśnie.

    Otóż właśnie. Ojciec za życia, z racji zawodu, sporo jeździł za granicę, to
    czasem takie zapałki przywoził, bo on trener kadry narodowej żeglarzy był, a
    wtedy jeszcze palił, to wiadomo, że byle zapałczyną na żaglówce można sobie
    najwyżej w uchu podrapać, ryzykując dziurę w bębenku. Pudełko wielkości
    normalnej, tylko łebki, zamiast zwykłych, jakie znamy, przypominały nieco
    pochodnię olimpijską. I zajmowały, żebym nie skłamał, ok. 1/3 długości
    zapałki.

    --
    Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
    (C) Ferdek Kiepski