  • Data: 2016-07-23 02:23:00
    Temat: Re: akopalipsa
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sundayman napisał:

    > Kuśwa, znam tą książkę na pamięć :) No prawie...
    > Przeczytałem Szwejka nie wiem ile razy...

    Bywa, że czytam bez ustanku. Żeby nie zwariować w otaczającej nas
    rzeczywistości. To najlepszy sposób. W jednym lub w drugim języku,
    w zależności od nastoju.

    Jarek

    PS
    Jak jadę przez Czechy, to słucham audiobooka. Dobrze robi. Na Austrię
    też się nadaje.

    --
    "Tak vidíte, pane kaprál," poznamenal Švejk, "že to není žádná legrace, vozit
    arestanty. Vo nás se musí pečovat. My nejsme žádný vobyčejný vojáci, který se