  • Data: 2002-11-12 07:07:23
    Temat: Re: a moze inaczej? (p2p)
    Od: User VATAZHKA <v...@l...localdomain> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja nie wierze ja to wiem z doswiadczenia. Ba nawet nie tylko patrzac na
    > legalne czy nie legalne zajmujac sie wylacznie Kazaa2 i wycinajac ja
    > ruch w mojej sieci spadl o polowe. To jest rzeczywistosc a nie teoria.
    > Zreszta wiele osob zrobilo to co ja i potwierdzili mi fakt ze ich lacza
    > po wycieciu tylko kazaa zwolnily sie dosc znacznie.

    Zauważ, że nie wyciąłeś _tylko_ usługi Kazaa 2...

    > Plik nielegalny to plik nielegalny i nie ma znaczenia z jakiego punktu
    > widzenia na niego spojrzysz. Poprostu rozpowszechniajac go lamiesz
    > prawo. W sieciach w wiekszosci przypadkow jest to zabronione a ze admini
    > przymykaja oko z racji braku czasu na pelna kontrole to je sciagacie.

    Mogę sobie ściągnąć utwory, jeżeli posiadam oryginał (np. zajechałem na
    śmierć MC albo porysowałem CD). To oczywiście tylko przykład.

    > Czasami admini nie chca utrudniac userom zycia i nie blokuja calkowicie
    > programow za posrednictwem ktorych najczesciej lamie sie prawo.

    Wielokrotnie podkreślałem, że w umowie usługę określa się jako
    "świadczenie dostępu do sieci Internet", a nie "wybranego obszaru sieci
    Internet". Żadna firma nie czyni łaski wywiązując się z umowy - jest to
    jej obowiązkiem.

    > No ja czytalem wiele razy netykiete i nie zauwazylem zeby poruszala
    > sprawy bezposrednio zwiazane z duszeniem dzieci czy kradzieza mleka
    > krowa. To chyba tylko twoja interpretacja. Ale jezeli tak to
    > interpretujesz to moze zastanow sie nad korzystaniem z internetu.

    Na szczęście nie od ciebie zależy mój dostęp do Internetu.

    --
    Old C programmers never die. They're just cast into void.