  • Data: 2002-11-07 13:58:02
    Temat: Re: a moze inaczej? (p2p)
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co Ty opowiadasz TDC korzysta z laczy TPSA - polpak'u - wszystko to jest
    > polaczone

    Wyjscia do Internetu i polaczenia miedzyoperatorskie maja w glownych wezlach
    takich jak np. jest na Pieknej w Warszawie. Wyjscia w swiat maja swoje i nie
    korzystaja z TP S.A. A od tpsa kupuja Gwarantowane pasma PVC. Co oznacza ze
    jak kupia 2 Mb to NIKT inny po ich 2 Mb nie bedzie biegal. Za to placa
    ciezkie pieniadze w kwotach ok 6000 netto miesiecznie.za odcinek 50 km. A ja
    mowiac o sieci TP mialem na mysli siec w ktorej wisi wszystko co ma dostep
    do Internetu i korzysta ze szkieletu TP.
    Dla przykladu powiem ci jak to wyglada u nas. Ja jestem podpiety Polpakiem 2
    Mb/s do wezla do ktorego podpieci sa inni na SDI. Jest ich 16 terminali.
    Efekt z doswiadczenia wziety ze jak nasz polpak zawala 2 Mb to nagle te 16
    SDI zaczyna stawac. Ot taka uwaga. Wiec co jest powodem ?
    Czy uwazasz ze cena SDI byla by taka sama jakby TP do tych SDI i polpakow
    podpietych w tym wezle doprowadzila i zarezerwowala lacze min 4 Mb ?
    Oczywiscie wielkosci sa stosunkowo wieksze ale zawasze lacze glowne jest
    zdecydowanie mniejsze niz pasmo sprzedawane bez gwarancji. Stad cena jest
    tak niska.