  • Data: 2002-11-07 13:33:11
    Temat: Re: a moze inaczej? (p2p)
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ustalmy raz na zawsze:
    >
    > 1. mowa jest o programie o nazwie Kazaa2 - i tylko o nim.
    > 2. program Kazaa2 generuje mase ruchu - w tym na portach ogólnie
    > uznawanych za nalezace do innych uslug - www/ftp itd...
    > 3. Kazaa2 generuje ruch nawet wówczas, gdy "nic nie robi" (testowalem
    > u mnie bylo to jakies 30KB na minute) - w tym czasie twórcy
    > programu zarabiaja na tym, ze do userów plyna reklamy/bannery
    > 4. Nielegalne rozpowszechnianie nagran audio jest zakazane w tym kraju
    > 5. Kazaa2 sluzy w wiekszosci do nielegalnego rozpowszechniania nagran
> [...]

    No nareszcie ktos to wszystko zebral i podsumowal.
    Ja zakonczylem problem z Kazza2 wycinajac i walczac wiec na spokojnie moge
    teraz dyskutowac. Userzy maja 50 % wolnego lacza ktore kiedys bylo zawalone.
    Pomimo to uzywaja innych programow p2p i powoli oczywiscie odpowiednio
    wyfiltorwane w rozsadny sposob i sciagaja to co chca. Nikt im nie ogranicza
    wolnosci. No moze poza Kazaa.