  • Data: 2024-03-02 06:45:07
    Temat: Re: Zwolnienia nie tylko w IT - życie współczesnego inżyniera
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 1.03.2024 o 20:11, Piotr Gałka pisze:

    > Inaczej rozumiemy rozwój.
    > Dla mnie na samej górze rozwoju są badania podstawowe.
    > Potem jest opracowywanie praktycznych zastosować wyników tych badań.
    > Potem jest wdrażanie tego do przemysłowego wykorzystanie (projektowanie
    > konkretnych urządzeń i systemów).
    > Ich instalacja, obsługa, konserwacja to sam dół rozwoju.

    Owszem, inaczej rozumiemy.
    Ale dla mnie elektromechanika to hobby, więc robiłem w życiu to co
    chciałem i lubiłem.
    Jako chłopak zajmowałem się modelarstwem lotniczym, później
    krótkofalarstwem (SP5FRW) a później miałem coraz to ciekawsze zabawki:)

    A o badaniach podstawowych chętnie poczytam, ale nagroda Nobla nigdy nie
    była tym, co chciałbym osiągnąć.

    Tak, jedni bardziej :)

    --
    Wiesiaczek - dziś z podkarpackiej wsi