-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
-mail
Reply-To: d...@n...pl
Subject: Re: Zwarcie linii WN i wybuch opon
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <nf37gh$s2c$1@node1.news.atman.pl>
<571541d5$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
<5715ece0$0$22826$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@n...neostrada.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
From: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl>
Date: Thu, 28 Apr 2016 22:24:42 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:43.0) Gecko/20100101 Firefox/43.0
SeaMonkey/2.40
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <s...@f...lasek.waw.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 21
Message-ID: <57227181$0$22834$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 178.42.71.51
X-Trace: 1461875073 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22834 178.42.71.51:11165
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:699307
[ ukryj nagłówki ]Jarosław Sokołowski pisze:
> Pan Marek napisał:
>
>>> Wysiadal.
>>
>> Ale po co? Każdy wie że opuszczanie pojazdu w takiej sytuacji jest
>> ryzykowne. Nie wspominając już o napięciu krokowym gdy przewody już
>> leżą na ziemi. Myślisz, że skąd się wzięło "Baczność" w ostrzeżeniach
>> o wys. nap.? :-)
>
> W tych ostrzeżeniach brakuje rzeczowej informacji żeby sp... w podskokach.
Na jednej nodze!
--
Darek
Następne wpisy z tego wątku
- 29.04.16 01:02 Tomasz Wójtowicz
- 07.05.16 17:21 badworm
- 08.05.16 16:32 Tomasz Wójtowicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Wyświtlacz ramki cyfrowej
- bateria na żądanie
- pradnica krokowa
- Nieustający podziw...
- Coś dusi.
- akumulator napięcie 12.0v
- Podłączenie DMA 8257 do 8085
- pozew za naprawę sprzętu na youtube
- gasik
- Zbieranie danych przez www
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
Najnowsze wątki
- 2025-01-22 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-22 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-22 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-22 pokolenie Z
- 2025-01-22 Wyświtlacz ramki cyfrowej
- 2025-01-22 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-22 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-22 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-22 oferta na ubezpieczenie OC życie prywatne
- 2025-01-22 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-22 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-22 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-21 Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- 2025-01-21 bateria na żądanie
- 2025-01-21 Warszawa => IT Business Analyst <=