eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaZostań supermenem ;-) › Re: Zostań supermenem ;-)
  • Data: 2009-08-28 22:30:02
    Temat: Re: Zostań supermenem ;-)
    Od: "WM " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    myszek <k...@l...tpsa.pl> napisał(a):
    > Statecznosc czegos takiego (bez rury) jest obojetna.
    > Rura jest zaczepiona nieco powyzej dysz, wiec opor stawiany
    > przez cala instalacje powinien stabilizowac pojazd.

    Piszą, że zastosowali cyfrowy fly-by-wire do sterowania przepustnicą.
    http://www.jetlev-flyer.com/en/6524-Technology
    Nad wynalazkiem pracowali 9lat, czyli tak łatwo nie było.
    Silnik w łodzi jest wyciszony.
    Słychać szum wody w dyszach i odgłosy uderzenia strugi o powierzchnię wody.


    >
    > > Za to .. czy mi sie wydaje czy na tej rurze moga powstac sily
    > > porownywalne z nosna ? I lepiej jej nie zginac ?
    >
    > A wlasnie - po pierwsze, to woda w rurze wazy ze 100 kilo,
    > po drugie musi tam byc zdrowe cisnienie, zeby uzyskac
    > odpowiednia predkosc wylotowa - wiec rura bedzie dosc sztywna.
    >

    Ciśnienie maksymalne wynosi 4bary (60psi),
    czyli dwukrotnie mniej niż w strażackiej motopompie.


    Ten system zasilany H2O2 nie ma rury stabilizującej,
    czyli nie jest ona niezbędna:
    http://www.jetpackinternational.com/equip.html
    http://www.youtube.com/watch?v=eW3kijZDwp8&NR=1

    Systemy różnych plecaków odrzutowych:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Jet_pack

    Pozdrawiam WM

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: