  • Data: 2009-03-30 21:01:28
    Temat: Re: Zostan Czakiem Norisem
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tom01 pisze:

    > Założę się, że statystycznie, przeglądając więcej rozmaitych zdjęć
    > będzie widać od razu. Kompakt z reguły ma mniejszą rozpiętość i
    > rozdzielczość tonalną czujnika. Wynika to wprost z rozmiaru. Do tego
    > ograniczenia obiektywu, mechaniki, inna zasada działania AF. Trzeba
    > dobrych warunków oświetleniowych, małą rozpiętość tonalną kadru i mamy
    > przykład jak z Pańskich zdjęć. Tyle, że niczego on nie dowodzi.

    Dowodzi, że bardzo często pieprzenie marketingowe jest często tylko
    pieprzeniem. Jednym z takich pieprzeń są właśnie słowa ''Tyle, że
    niczego on nie dowodzi''. Dowiodło, że trzeba się naprawdę dobrze znać,
    żeby rozróżnić jednoznacznie, co jest z czego. A co do warunków - mogę
    zrobić taki test na całej serii typowych zdjęć wycieczkowych i wystawić
    w svga - wynik będzie dokładnie ten sam.

    > Wykopałem przykład, typowy, idealny do porównania lustro/kompakt. Ma
    > ktoś wątpliwości która strona z czego pochodzi?
    >
    > http://monitory.mastiff.pl/temp/porownanie_m.jpg

    Tak, oba przykłady mogę spreparować tak z najbardziej wypasionej
    lustrzanki jak i przeciętnego kompaktu. To jest 400x600 pikseli czyli nic.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl