-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
From: Excite <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Znowu kretyni doprowadzili do wypadku
Date: Thu, 09 Sep 2010 14:13:02 +0200
Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 24
Message-ID: <i6aj0e$43p$2@news.net.icm.edu.pl>
References: <i690o0$704$1@news.onet.pl> <i692r2$81s$1@inews.gazeta.pl>
<i693b1$ugj$3@news.onet.pl> <i6946g$ltr$1@news.net.icm.edu.pl>
<i6a42m$f9o$1@news.agh.edu.pl> <i6ae35$qnt$1@news.net.icm.edu.pl>
<i6ae82$3tp$1@news.onet.pl> <i6afdn$sps$1@news.net.icm.edu.pl>
<i6afof$890$1@news.onet.pl> <i6ag6o$uou$1@news.net.icm.edu.pl>
<i6agc9$a5i$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: chello089079022123.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1284034382 4217 89.79.22.123 (9 Sep 2010 12:13:02 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 9 Sep 2010 12:13:02 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.1.11) Gecko/20100713
Thunderbird/3.0.6
In-Reply-To: <i6agc9$a5i$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2309547
[ ukryj nagłówki ]W dniu 09.09.2010 13:28, Cavallino pisze:
> I tak się nimi bawisz co kilkaset metrów?
> Zwłaszcza gdy przejechałeś sto km i droga była normalna?
Tego nie da się sprawdzać cały czas ale można sprawdzić jeśli
przypuszczasz że jedziesz po szklance. Zmniejszysz zagrożenie ale go nie
wykluczysz całkowicie bo to niemożliwe.
> Jasne.
> Ale raczej nikt nie zakłada, że zacznie hamować awaryjnie do zera,
> stając na pedale.
Część (mniejszość) kierowców zakłada, oni trzymają odpowiedni odstęp.
Cała reszta to potencjalni sprawcy najechania na tył. Kwestia tylko czy
w ich pobliżu powstanie sytuacja gdzie będą mogli wykazać się swoją
głupotą czy też nie. Jeśli powstanie to najechanie na tył gwarantowane.
Wina i odpowiedzialność karna oczywista.
> W każdym razie nie widać odstępów rzędu 150 metrów między autami.
> Gdy jednak tak się zdarzy, to zazwyczaj ten drugi ma ciepło i dużo
> szczęścia jak wyhamuje.
Za to widać najechania na tył :) Więc sam wybierz czy chcesz jeździć jak
większość i ryzykować jak większość czy może jednak trzymać większy odstęp.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.09.10 14:14 masti
- 09.09.10 14:16 masti
- 09.09.10 14:24 J.F.
- 09.09.10 14:34 Cavallino
- 09.09.10 14:38 Cavallino
- 09.09.10 14:41 Cavallino
- 09.09.10 15:01 Excite
- 09.09.10 15:08 Cavallino
- 09.09.10 15:22 Excite
- 09.09.10 15:25 Przemysław Czaja
- 09.09.10 15:33 J.F.
- 09.09.10 15:34 kamil
- 09.09.10 15:35 kamil
- 09.09.10 15:38 kamil
- 09.09.10 15:43 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
Najnowsze wątki
- 2025-02-03 kryminalni i dochodzeniowcy
- 2025-02-03 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-03 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 jaki zasilacz laboratoryjny
- 2025-02-03 Puszka w ziemię
- 2025-02-03 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2025-02-03 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-03 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2025-02-03 Bez żadnego trybu
- 2025-02-03 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-03 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-02-03 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-02-03 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-03 Warszawa => QA Engineer <=