  • Data: 2010-09-09 14:34:52
    Temat: Re: Znowu policja doprowdzaiła do wypadku
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bydlę" <b...@b...com> napisał w wiadomości
    news:i6aig2$ljt$2@cougar.axelspringer.pl...
    Cavallino wrote:

    > Ale kto zapieprzał i skąd to wiesz?

    > Bo tak było.
    > I im szybciej to pojmiesz tym lepiej.
    > To że zbyt mały odstęp, albo zwykłe zagapienie się do tego przyłożyło, to
    > jest oczywiście prawdą, ale bezpośrednią przyczyną wypadku były działania
    > polucjanta.

    >Masz fakty w ręku, ale ustawiasz je niewłaściwie.

    Twoim kapeluszniczym zdaniem.

    Moim jak najbardziej właściwie.
    Jako że nie wygląda, abyśmy na jakiś temat mieli wspólne zdanie, to żeby nie
    zaśmiecać grupy, proponuję żebyś nie odpowiadał na moje posty, bo to się
    mija z celem.
    Ja odwdzięczam się od dawna tym samym, wyznając zasadę że dyskusja z
    kapelusznikami jest pozbawiona sensu.

    Gdybyś nie był zainteresowany propozycją to PLONK WARNING