    From: Trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zmuszania do kupna elektryka cd
    Date: Tue, 7 Nov 2023 12:09:39 +0100

    W dniu 06.11.2023 o 09:31, Myjk pisze:
    > Mon, 6 Nov 2023 09:14:02 +0100, Trybun

    > Oczywiście, co nie wyklucza faktu że człowiek swoją drogą powoduje emisję
    > TAKŻE, i o tym TAKŻE naukowcy mówią -- aktualny proces postępuje wyjątkowo
    > szybko, co nie miało miejsca wcześniej i jest to potwierdzone BADANIAMI. No
    > ale jak się opiera na wybiórczej wiedzy własnej i nie potrafi szerzej
    > spojrzeć, to się pomija, jako niewygodne, niepasujace do własnej tezy,
    > fakty.

    Zgadzam się że pod względem ekologii źle się w świecie dzieje i zbrodnia
    jest nic z tym nie robić. Możemy polemizować co do detali ale to i tak
    nie zmieni całego złego obrazu.

    > Oczywiście, wydobyliśmy setki miliardów kWh z ziemi i je spaliliśmy, ale
    > zawartość jest marginalna. heh

    Tak, w porównaniu do oceanów, wulkanów i innych samoistnych generatorów
    jest to działalność marginalna. Myślę że karczowanie lasów ma większy
    wpływ na jakość atmosfery niż kopciuchy na drogach.

    > Oczywiście, bo samoloty są przecież wystrzeliwane przez wulkany a nie
    > użytkowane przez ludzi. Weź usiądź na spokojnie i przelicz ile więcej i ile
    > bardziej by zaszkodziły samochody i statki gdyby ludzi i towary wożone
    > aktualnie samolotami przesadzić na transport morski i kołowy.

    Chodzi to że samoloty zatruwają atmosferę w sposób szczególnie uciążliwy
    dla życia na ziemi.

    > Oczywiście, na wiedzy własnej wybiórczej.

    > Oczywiście, kto jest naukowcem celebrytą oceniasz ty, na
    > podstawie swojej własnej wiedzy, odpowiednio wybiórczej.
    > Oczywiście.

    A ty kogo zobaczyłeś w osobach profesorów Rońdy i Bieniady, że przytoczę
    ten jeden przykład? Oczywiście jest ich w mediach na pęczki, propaganda
    wierzy że ich tytuły naukowy uczyni wiarygodną każdą głupotę jaką oni
    wygłoszą do ciemnego luda.