  • Data: 2023-11-07 15:10:33
    Temat: Re: Zmuszania do kupna elektryka cd
    Od: io <i...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.11.2023 o 11:48, Trybun pisze:

    > Transportowcem nie jeżdżą do kibla

    Piechtochodem jeżdżą.

    > czy na plażę.

    A do tego właśnie potrzebują "golfa".

    > Państwo zdziera tyle podatków to może niech zacznie sponsorować darmowe
    > przejazdy publicznym transportem..
    To raczej powód by te podatki obniżyć niż nieoptymalnie wydawać na
    publiczny transport.

    > Może zamiast utrzymywać zgraje
    > niepotrzebnych nikomu pasożytów niech te podatki idą na wspólne dobro?

    No ale nie będzie wspólne, skoro połowa nie będzie z tego korzystała.

    > Skąd wiesz, pytał się nas (mnie) ktoś?

    Mam oczy, uszy i mózg. Jakbyś Ty też swoim ruszył to mógłbyś dojść do
    takich samych wniosków.

    > Żeby nie przeszkadzały w normalnym życiu człowiekowi.

    Przecież pomagają a nie przeszkadzają.

    > No to niech nie mają, przecie nikt na siłę nie będzie ich zmuszał do
    > brania rekompensat.

    Po prostu nikt nie da Ci swoich pieniędzy na rozdawanie.

    > Jasne, kosmiczną..

    Jak będą kosmiczne to kosmiczną :-)