  • Data: 2023-11-07 12:42:53
    Temat: Re: Zmuszania do kupna elektryka cd
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07-11-2023 o 11:48, Trybun pisze:

    > Państwo zdziera tyle podatków to może niech zacznie sponsorować darmowe
    > przejazdy publicznym transportem..

    W celu?
    https://next.gazeta.pl/next/7,151003,30376597,wycofu
    ja-sie-z-darmowej-komunikacji-miejskiej-nie-okazala-
    sie.html#do_t=61&do_g=16&do_s=B&do_w=52&do_v=1066&do
    _st=RS&do_sid=1444&do_a=1444&s=BoxBizImg6&do_upid=10
    66_ti&do_utid=30376597&do_uvid=1699355816481

    > Skąd wiesz, pytał się nas (mnie) ktoś?

    Sam o tym gardłujesz, że chcesz na siłę jeździć samochodem, mimo że stan
    zdrowia już Ci nie pozwala....
    A potem że samochody są zbędne.

    Swoje reformy zacznij od siebie.
    Siedź sobie w zasięgu 1 km od domu i nie truj gitary.
    Dlaczego akurat Ty miałbyś być tym wyjątkiem, który ma samochód i nim
    jeździ?