  • Data: 2023-10-26 08:56:34
    Temat: Re: Zmuszania do kupna elektryka cd
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-10-25 o 22:01, RadosławF pisze:

    > Fanboye grupowi nie twierdzili że do elektryka potrzeba spalinowca.
    > "Elektryk wystarczy każdemu."
    > Teraz wychodzi że trzeba jeszcze willi, fotowoltaiki i normalnego auta.

    Nie sądziłem, że bierzesz poważnie opinię kilku zmanierowanych
    grupowiczów (głównie słodkopierdzących w temacie BEV),
    którzy albo widzą wszędzie hejt albo arabsko-ruski spisek.
    Realnie tak właśnie jest jak napisałeś - trzeba wielu rzeczy dodatkowo.
    Nawet tym fanboyom -
    jak zajrzec na forum elektrowozu- nie spina się auto elektryczne bez
    własnego
    prądu i zrezygowali by z jego zalet trakcyjnych gdyby bardziej "zajrzał
    im do kieszeni".