  • Data: 2023-10-26 14:42:13
    Temat: Re: Zmuszania do kupna elektryka cd
    Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.10.2023 o 07:12, Cavallino pisze:

    > Nie do końca, chodzi o wywarcie presji na producentów, żeby przestali
    > wkładać napęd elektryczny, tylko do drogich i przy okazji dużych aut,
    > na których kupno może sobie pozwolić niewielu.
    >
    > Jak będą musieli zwiększyć sprzedaż bev, to muszą go włożyć do aut
    > mniejszych czy wręcz małych.
    > Dużo tańszych i bardziej dostępnych dla ogółu.
    >
    > I to jest słuszna droga.
    >
    > Już zresztą zaczyna się to dziać.
    > Citroen wprowadza na rynek e-C3 z ceną zaczynającą się od 110 tys zł
    > przed dopłatami, czyli realnie można mieć go za 80-90 tys.

> [...]

    Ale zdajesz sobie sprawę z tego że elektryk nie rozwiąże problemów jakie
    niesie przemysł motoryzacyjny i tym samym problemów związanych z pojazdami?
    Realna cena to jest ta której żądają za pojazd w salonie. I zupełnie nie
    rozumiem tego rajcowania się C3, bo samochodzik jest niewiele tańszy od
    np Nissana Leafa który w odróżnieniu od C3 jest już kawałem solidnej bryki.