eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyZmienić na półsyntetyk czy nie?Re: Zmienić na półsyntetyk czy nie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zmienić na półsyntetyk czy nie?
    Date: Mon, 29 Aug 2011 15:28:01 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 32
    Message-ID: <j3g452$1sr$1@news.onet.pl>
    References: <j3edlb$a5c$1@news.dialog.net.pl> <j3fd49$alg$1@mx1.internetia.pl>
    <j3fdo6$3fa$1@news.onet.pl> <j3fofp$lu6$1@news.onet.pl>
    <j3frp3$2n4$1@news.onet.pl> <j3fu01$ahs$1@news.onet.pl>
    <j3fubp$btm$1@news.onet.pl> <j3g2us$tin$1@news.onet.pl>
    <j3g3g4$vdl$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dei230.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1314624482 1947 83.23.112.230 (29 Aug 2011 13:28:02 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 29 Aug 2011 13:28:02 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:6.0) Gecko/20110812 Thunderbird/6.0
    In-Reply-To: <j3g3g4$vdl$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2394686
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-08-29 15:16, Cavallino pisze:
    > Albo nie rozumiesz co czytasz, albo celowo przekręcasz to o czym
    > dyskutujemy (dyskutowaliśmy o silniku bez wycieków, które mogą się
    > pojawić po zastosowaniu syntetyka).

    Widziałeś kiedyś rozszczelniony silnik po wlaniu syntetyka czy sobie
    teoretyzujesz? Bo ja w dwóch swoich starych już autach zmieniłem z
    minerała na syntetyk i jakoś nie zauważyłem by mi cokolwiek wyciekało.
    Napisałem Ci że Twoje "wierzenia" biorą się z legend PRL'u, które mają
    się nijak w dzisiejszych czasach. Nagarem nie uszczelnia się silnika
    tylko uszczelkami, tak ciężko to zrozumieć? Jak masz zdezelowany motor i
    boisz się, że Ci się nagle "rozszczelni" to znaczy , że to parch do
    kwadratu, a nie silnik.

    > Tak czy tak - dalsza dyskusja z Tobą w takim stylu całkowicie mija się z
    > celem.

    Zabrakło argumentów? To podam Ci jeszcze jedną ciekawostkę - w mojej
    nieszczęsnej A6 V-ce, gdzie lał poprzedni właściciel minerał, zrobiłem
    wymianę oleju z wyczyszczeniem miski - to co zobaczyłem po zdjęciu miski
    to jeden wielki czarny glut - jak tak wygląda minerał po 15 tyś. to ja
    dziękuję. Walił mi jeden popychacz, po wymianie na syntetyk - cisza.
    Ciężko mi odpalał w zimie (w sensie kręcenia rozrusznikiem) - po
    wymianie na syntetyk - wyraźnie jest mu lżej. A i najważniejsze - miałem
    zapieczone 2 pierścienie od tego cudownego "nagaru". Musiałem na
    syntetyku zrobić 2 tyś. na trasie by się odpiekły. Podobno to generalnie
    graniczy z cudem, bo nagar to syf, którego ciężko się pozbyć nawet
    drucianą szczotką.

    Pozdro EOT.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: