  • 31. Data: 2011-03-21 15:43:28
    Temat: Re: Zmiana na auto rodzinne - prośba o opinie.
    Od: amos <g...@g...com>

    On 21 Mar, 14:03, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > dobra, juz za apa em. No to jak ma by rodzinne, niemieckie i z pazurkiem,
    > to chyba nie ma wyboru, to MUSI by to:http://nbc.up.seesaa.net/image/Dscf0252a.jpg

    Cos Ci sie pomylilo. Kolega chcial z pazurkiem a nie z grzywka ;)

    --
    zdrowka
    amos

  • 32. Data: 2011-03-21 15:49:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 21 Mar 2011 15:36:30 +0100, Norbert napisał(a):

    > Wiesz... to kwestia gustu a nie wielkosci przyrodzenia.
    > Kupuje auto na przynajmniej kolejne 5 lat i chciałbym by cieszyło moje
    > oko, ot tyle.

    każde ładne auto cieszy oko. nie rozumiem co do tego pazurek.
    No offence (serio), ale zastanawiałem się jaka jest geneza montowania
    fabrycznie w obecnych modelach VAG najbardziej buraczych elementów
    wiejskiego tjuninku, czyli np. badlooków. A to zachodzi obawa, że klienci
    którzy jeździli zaburaczonymi Golfami II i III teraz dorośli, stać ich na
    nowe auta, ale coś z dawnych zwyczajów pozostało.
    Podkreślam - nie miałem zamiaru obrażać, tylko podaję obserwacje z ulic.

    Będziesz mieć trochę rodzinnej praktyki, to sam będziesz się z siebie
    śmiał. Bo z dzieciakiem nie pojedziesz 160, bo zacznie rzygać. Nie
    zaoszczędzisz na czasie przejazdu zapierdzielając ile fabryka dała, bo i
    tak wszystko pójdzie w pizdu, jak bedziesz musiał stanąć na siku.
    Kup sobie piękne kombi z pazurkiem w stylu Alfy 156 Sportwagon a będziesz
    kurwował ile wlezie, że po włożeniu wózka do bagażnika już nawet butelka
    wody nie wejdzie. "Pazurki" są dobre dla pryszczersów i tych którzy mają
    wspomniane kłopoty z układaniem się w spodniach.
    Poważnie i bez złośliwości weź auto które będzie ciche, przestronne,
    konfigurowalne, z dużym bagażnikiem z regularnym kształtem i dużym otworem
    do pakowania. Jak żona drobna, to weź takie, co ma duży zakres regulacji
    fotela, żebyś sie mogł napić na rodzinnym spotkaniu. itp, itd...

    Za kilka lat będa cię cieszyły dodatkowe gniazdka zapalniczkowe do
    zasilania szpejów dzieciaków czy lodówki w bagazniku. Albo rozkładane
    stoliki na tylnych fotelach.

    Lubisz teutońską finezję projektowania - poszukaj Tourana albo Zafirę, choć
    jak szukasz Astry II, to Zafira ci się trafi raczej z silnikiem 1,7, a ten
    trudno polecić, zresztą tu gadaj z Mirkiem, on jest guru od tego złomu ;-)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 33. Data: 2011-03-21 17:28:25
    Od: rafal000 <r...@p...onet.pl>

    W dniu 21.03.2011 15:37, Norbert pisze:

    > Z racji doświadczen narazie skłaniam się do aut raczej niemieckich.

    Chociaż sam nic wspólnego ze Stilo nie miałeś.
    Ja napiszę od siebie, że za cenę stilo nie kupisz auta z logiem VW czy
    Audi z takim wyposażeniem / takim przebiegiem / takiego rocznika.
    To dość istotne jeśli zamierzasz wozić rodzinę z prędkością 160 km/h.
    Inna sprawa, że _zadbanego_ Stilo MW JTD lub Mjet też za tą cenę raczej
    nie kupisz :]

    Pozdrawiam, szczęśliwy posiadasz Fiata Stilo MW :]

  • 34. Data: 2011-03-21 19:45:16
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-03-21 13:54, Norbert pisze:

    > Przy trasie z predkoscia 120 spalanie zgodne z komputerem okolo 4,3 - 4,8.
    > Przy predkosci 140-160 spalanie 4,7-4,9 i zgadza mi sie to z komputerem.
    > Moze moj to jakis fenomen ale uwazalem ze dla golfa 1,9tdi to normalne
    > spalania

    Hb czy kombi i jakie 1,9 TDI było ładnych parę wersji - różniących się
    spalaniem ;P

    Generalnie na zbiorniku około 60l jestem w stanie bez szaleństw
    przejechać jakieś 1100km - z W-wy w góry i z powrotem do W-wy, więc
    wyjdzie jakieś 5,5 na 100 i dla kombi o masie prawie 1300kg uważam za
    dobry wynik.

    Pozdrawiam !

  • 35. Data: 2011-03-21 21:32:18
    Od: Norbert <n...@M...com>

    W dniu 2011-03-21 19:45, Czarek Daniluk pisze:

> [...]
    > przejechać jakieś 1100km - z W-wy w góry i z powrotem do W-wy, więc
    > wyjdzie jakieś 5,5 na 100 i dla kombi o masie prawie 1300kg uważam za

    HB 90KM.
    u mnie na 55l zbiorniku robię 1000km +- 50
    Przypomnij mi jakie masz auto?

  • 36. Data: 2011-03-21 21:52:03
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Prosze o pomoc w wyborze.

    Opel Omega / Ford Scorpio kombi z gazem

    Wielkie i tanie samochody. Spokojnie upolujesz oś co nadaje się do jazdy :)

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 37. Data: 2011-03-21 22:39:53
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    Klasa średnia, mała awaryjność, niski koszt eksploatacji, przelotowa
    160km/h, wygląd z pazurem i to wszystko za 12 000zł - masz chłopie jaja ;)

    Tak z czystej ciekawości: ile przewidujesz zostawić na ewentualne naprawy?

    --
    kamil d

  • 38. Data: 2011-03-22 06:57:21
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Norbert" <n...@M...com> napisał w wiadomości

    > To mnie zaciekawiło.
    > U mnie tez licznik pokazuje zawsze o 10km/h wiecej niż gps. Czyli nie
    > tylko ja tak mam...

    z moich samochodów tylko W210 pokazywał w miare prawidłowo prędkość. Przy
    240 na GPS zanotowałem 234
    Zwykle różnica to 5-10% i to jest standard

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 39. Data: 2011-03-22 09:05:23
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-03-21 15:49, *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:
    > Zafira ci się trafi raczej z silnikiem 1,7, a ten
    > trudno polecić

    A to czemu? Silnik wprawdzie o starym rodowodzie, ale z CR i 125 KM -
    całkiem fajnie to jeździ :)

    Pozdrawiam - Mirek
    PS.
    Tak, wiem że chodziło Ci o Zafirę A, ale tam 1.7 nie było ;-P
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 40. Data: 2011-03-22 10:14:55
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 21 Mar, 21:32, Norbert <n...@M...com> wrote:

    > HB 90KM.
    > u mnie na 55l zbiorniku robię 1000km +- 50
    > Przypomnij mi jakie masz auto?

    MK3 Kombi 90KM, silnik ALE.
    Zbiornik niby 60l, ale spoko można 70 wepchnąć w odpowietrzenie.

    Pozdrawiam !