    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Zmiana auta - pytanie do mechaników
    Date: Sun, 30 Dec 2018 23:21:43 +0100
    <pvbku0$7d7$1@node2.news.atman.pl> <pvdu0u$mv2$1@node1.news.atman.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <pvgicp$aqo$1@node1.news.atman.pl> <pvlvti$kid$2@node2.news.atman.pl>
    <pvmca6$u1f$3@node1.news.atman.pl> <pvoqts$9hm$1@node2.news.atman.pl>
    <pvqpq2$2e9$2@node2.news.atman.pl> <pvtdpt$ekb$1@node2.news.atman.pl>
    <pvvf9d$9pt$1@node2.news.atman.pl> <q00qha$mpb$1@node1.news.atman.pl>
    <q00shp$odi$2@node1.news.atman.pl> <q0391o$1bl$1@node1.news.atman.pl>
    <q05pie$eap$1@node1.news.atman.pl> <q068h1$hu0$1@node2.news.atman.pl>
    <q07g51$l47$1@node2.news.atman.pl> <q08coq$tt3$1@node1.news.atman.pl>
    <q0a4s9$45k$1@node2.news.atman.pl> <q0b5f6$k8k$2@node1.news.atman.pl>
    <9...@g...com>

    W dniu 2018-12-30 o 21:45, s...@g...com pisze:

    > Pamietasz o tym syndromie ze jak cos cie interesuje to co chwila wpadasz na to cos?

    Jasne. Ale ja się nie fiksuję na temacie marki/modelu. Wiem czego chcę w
    zakresie danych technicznych i nie tylko. Punktację wyrobiłem sobie dużo
    wcześniej niż zadałem pytanie: nie chcę w trakcji i wytrzymałości mieć
    gorzej niż mam. Mercedes nie moją fiksacją ani pozytywną, ani negatywną
    jak to niektórzy sugerują. Miałem kilka aut ze skrajnie różnej półki.
    Mercedes zawsze jednak pozytywnie wypadał na tle konkurentów - wbrew
    opinii w/w osób. I cichość, i zrywność a także wyposażenie były ok.
    Nawet głupie spalanie przy dużych mocach konsekwentnie wychodziły na
    (drastycznie duży) plus względem tanich marek.

    Jedyną fiksacją jaką mam to nie BMW.

    > Mniej wiecej tego typu kfiatki mialem na mysli w temacie mercedesow.
    > Nie ma tego moze duzo i trudno powiedziec jak wyglada statystyka ale dosyc czesto
    mi to na oczy sie rzuca.
    > Trudno mi porownac to z tojota czy lexusem.
    >
    > Tak czy siak warto obejrzec i przed zakupem zbadac wszelkie mozliwe zrodla
    informacji o tym co chcesz kupic.

    To zamierzam postąpić inaczej. Dyskusja tutaj ma na celu wydobycie
    wszelkich możliwych informacji zanim się wpakuję w cokolwiek.
    --
    Pozdrawiam,
    Marek